Pyörä sammui ajossa, startti pyörii (gen2)
Tänään aamuruuhkassa pyörä (K9) sammui ajossa, sen jälkeen käynnistyi ehkä viidennellä yrityksellä, kun olin ottanut avaimen pois virtalukosta. Tää on mulle todella paha vika, kun suurimman osan ajasta keskustassa tulee majailtua autojen välissä.
Eli startti pyöri, eli ei voi olla kytkin/tappokatkaisijavika. Jännitteensäädintä ei ole vaihdettu, mutta sekin olisi tappanut sähköt, eikö?
Onko guruilla heittää listaa todennäköisimmistä vioista?
Eli startti pyöri, eli ei voi olla kytkin/tappokatkaisijavika. Jännitteensäädintä ei ole vaihdettu, mutta sekin olisi tappanut sähköt, eikö?
Onko guruilla heittää listaa todennäköisimmistä vioista?
En tiedä miten busan ajonesto toimii mutta joissakin autoissa esto antaa startin pyöriä. Jarim tai PetriK kyllä tuntee busan ajoneston. Virtalukon pohja vaihdettiin siitä lähtevän johtonipun takia joka oli joissakin reititetty väärin. Jännitteensäädinkin kuului takaisinkutsun pariin olikohan -08- 09 välillä tehdyt.Robin kirjoitti:Ajonesto tappaa ainoastaan yhteyden avaimen ja virtalukon välillä, niinkö?
Miten se vanha K8-ongelma, kun virtalukon pohjia vaihdettiin. Tuliko K9-malliin päivitetty versio virtalukon pohjasta?
Jos suomimopo kyseessä niin luulisin että em osat vaihdatettu.
Meturan hemmo lataa just uutta akkua mulle, meen vaihtamaan sen parin tunnin kuluttua. Toivotaan että vika häviää akun vaihdolla
EDIT: mietin vaan että ei kai ajonesto edes voi aktivoitua ajon aikana, tarkoittaen ettei avain keskustele lukon kanssa enää sen jälkeen kun kättely on tehty.
Edited By Robin on 1345198114
EDIT: mietin vaan että ei kai ajonesto edes voi aktivoitua ajon aikana, tarkoittaen ettei avain keskustele lukon kanssa enää sen jälkeen kun kättely on tehty.
Edited By Robin on 1345198114