Ei starttaa,rele napsahtelee... - Jotta...
Voisko olla startin rele ainoastaan vai oisko startti menny?ennakkoon startti ei ole antanut mitään ennakkovaroituksia mutta ennen vikaa elikkäs ei starttaa vaan rele paukkuu jouduin starttaamaan pitkään kun puolien vaihdon yhteydessä pääsi bensaletku irti ja jouduin siinä sit tyhjenteleen tankkia ja letkuja...Oon koettanu lisävirrallakin mutta noup...
- CormaX
- Viesti:
Scorpion kirjoitti:Voisko olla startin rele ainoastaan vai oisko startti menny?ennakkoon startti ei ole antanut mitään ennakkovaroituksia mutta ennen vikaa elikkäs ei starttaa vaan rele paukkuu jouduin starttaamaan pitkään kun puolien vaihdon yhteydessä pääsi bensaletku irti ja jouduin siinä sit tyhjenteleen tankkia ja letkuja...Oon koettanu lisävirrallakin mutta noup...
Vika saattaa siltikin olla akussa...
Tarkka peli jännitteen suhteen. Saattaa jopa pyörittää starttia kevyesti, mutta silti ei käynnisty alhaisen jännitteen takia. Näin mulla kävi viime ajokauden alussa (akku oli uusittu erelliskesänä, akku meni takuuvaihtoon).
Nyt talven aikana lataillut silloin tällöin, nyt toimii..
Vajaalla jännite määrällä startti vain "naksuu". Halpa vika, jos tämä vain on vikana...toivottavasti vain akun vika
En anna akulle lisävirtaa kuin niille tarkoitetuille latureille, yhden akun pilasin auton akkulaturilla...lisävirran antamisesta mulla ei ole kokemusta.
Mutta oma mutu on, että pilaa akun... :comp
Edited By BusaCormaX on 1302748520
Huono akku.Scorpion kirjoitti:Kun Busan laittaa käyntiin,se käyttää mittariston "kaakossa",ok.Nyt kun starttaa,rele napsahtaa ja mittaristo käy "kaakossa" samallalailla... ---- täytyy lähtee talliin puuhastelemaan.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport