Mitä kantsii huomioida ?? - Kun ostaa kipatun busan.

Tyyppiviat, akuutit häiriöt sekä kommentteja huolloista
Avatar
busapappa2
Viestit: 1205
Liittynyt: 12 Syys 2006, 21:28
Paikkakunta: Missä millonkin huvittaa olla .

Viesti Kirjoittaja busapappa2 »

Kyssäriä ! Mites toi runkohomma ? Kun tosa olsi K1 kipattu ja raahautunut vasemmalla kylellään muutaman sata meetriä, JOSKIN oikeella puolellakin skrabaa, mutta myyjän puheen mukaan entisiä jälkiä. Meneekö runko helposti vintturaan ja jos menee, niin pystyykö oikoon ?? ???

Toi rungon suoruus aikas oleellista Superbikessä, ettei tuu yllätys hautajaisia kun nostelee vauhtia yli kahen sadan .

Meillä oli vielä 2000 equn hintaeronäkemys bikestä, mutta luulen, että kun kundi tajuu, että 5000 eguun saapi jo ehjää reippaammin kilsoja ajettua Gen 1 mallia, niin soittelee mulle vielä takasin. :;): KITZ Etukätteen jollekkin asiasta tietävälle . :bowdown:

Bikedoctorille jo soitinkin ja sain Miksun kii, eli kantsii irrottaa katteet ja kattoo, ettei rungossa vekkejä.

Mitähän muuta kantsis huomioida ?? :omituinen:

JäljistäKIN päätellen Busa vain raahautunut motaria kylellään muutaman sata metriä, olikos nyt hiekka, vesi vai jää minkä takii oli kiihytyksessä lähtenyt bike alta ??

Katteista saa varmaan ehjät, ehkä vasen kylkipala menee uusix korkeintaan, maalaukseen menee kuiteskin ja tehään joku Hindlen viininpunaisten slipareiden sävyinen värikombinaatio, mustalla ja hopealla höystettynä. Sattupa Miksulla oleen punaset kahvatkin ja 1 kpl Commari just K1 malliin soveltuva välimallin commari . Saas nähä "Joutuuko" vielä ennen España reisuu ajaan busallaKIN Tarrat jätän pois kokonaan. Korvataan sopivalla värikavalkaadilla.

NOH, jos ny ootetaan lähteekö bike sillä mitä oon luvannut maksaa. Biken omistaja ei muuten Busanisti, ja lipat ottanut kaveri ei kuulemma Busaan enään kajoa. Höh minkähän takii.

:fing




Edited By busapappa2 on 1271254471
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT