Sivu 1/1
Lähetetty: 03 Heinä 2009, 00:02
Kirjoittaja Dösällä
Nyt nyppii.
Eikö busalla muka voi ajaa pintakaasulla kaupunkiajoa? Ruuhkassa ryömittely on miltei mahdotonta kun kauniimpi puolisko nakuttaa kypärällään lapojen väliin vaikka pidän kaasun paikallaan.
Aapiskartan muuttaminen ei vaikuta mitään (A;n hidastetöyssyefektistä ei siis kyse) joten missä vika?
Älkää sanoko että on ominaisuus...
Lähetetty: 03 Heinä 2009, 00:19
Kirjoittaja busajasa
Gen1:ssä tuo nypyttäminen on jokseenkin ominaisuus (joskin karttoja muokkailemalla pääsee aika hyviin tuloksiin).. Gen2:sta ei tietoa. Kumpi malli on kyseessä? Millaiset modit on kyseisessä pelissä?
Ruiskurunkojen synkalla voi jonkun verran asiaan saada parannusta - mallista riippumatta.
Edited By busajasa on 1246569601
Lähetetty: 03 Heinä 2009, 00:42
Kirjoittaja Dösällä
K8 ja reilu 6k ajettu, ei tällaisia oireita vielä saisi olla. Eikä muutenkaan.
Lähetetty: 03 Heinä 2009, 09:32
Kirjoittaja 72-1202239073
K8-9 malleissa ei nyppiminen pintakaasulla ole ominaisuus, eli jotain vikaa säädöissä siellä on.
Onko vakiokannut vai vaihdettu , onko säädetty (jos pöntöt on vaihdettu)
Jotain pieniä nyppimisiä pintakaasulla on kaikissa mopoissa aina, mutta gen2 busassa ei häiritseviä.
Lähetetty: 03 Heinä 2009, 23:06
Kirjoittaja Dösällä
Vakio kyseessä, pitänee huollossa mainita. Tosin tämä "ominaisuus" esiintyy alle 3000 kierrosalueella ja huomasin myös täyden tankin vaikuttavan; puoli tankkia poltettuna ei enää nyi. Ainakaan niin pahasti...
Omituisia nämä japanialaisten insinöörien tekeleet täällä pohojalassa.
Lähetetty: 04 Heinä 2009, 18:04
Kirjoittaja Dösällä
Päivitystä; jostain tämän voorumin syövereistä löysin jokin aika sitten kokemuksia eri polttoaineista. Päätin sitten kokeilla eli lähes tyhjä tankki täyteen Shellin V-Poweria. Parin kilsan jälkeen selvä ero, kone jotenkin herkistyi eikä enää nyi kun ryömittää kakkosella tai kolmosella n. 2k kierroksilla. Tähän asti olen tarjoillut 95;tä mutta ehkä tästä eteenpäin pitää etsiä simpukkaa kun tankille mennään... Tosin hintaakin sitten enemmän, päivän kurssi oli 1,439/L (Shell Pukinmäki).
Lähetetty: 04 Heinä 2009, 18:19
Kirjoittaja Koijari
Suositus onkin kyllä käyttää tuota 98 uudemmassa versiossa.Näin lukee manuaalissa. :p
Edited By Koijari on 1246721033
Lähetetty: 04 Heinä 2009, 18:32
Kirjoittaja Dösällä
Ei ohjekirjoja lueta paitsi ehkä ns. savun hälvettyä... :1087
Lähetetty: 04 Heinä 2009, 19:21
Kirjoittaja waiski10
Luulisi nesteen 98 kelpaavan myös.
Lähetetty: 04 Heinä 2009, 23:06
Kirjoittaja BaTTman
Ja rallimiesten huhuja jos on uskomista, niin v-powerissa paljon laatuheittoja...
Eli jos oikeen viriviri-kirikiri pistää ja vaihtaa takas vaikka nesteen 98, ni poks...taijotain :p
Lähetetty: 04 Heinä 2009, 23:30
Kirjoittaja Dösällä
Kiitoksia vinkeistä, huhut on huhuja kunnes oikeaksi todistetaan.
Lähdenkin tästä etsimään sitä manuaalia... (korjaamokäsikirja kyllä on het saatavilla mutta sitä(kään) vielä jaksanut lukaista, lomalla).
Lähetetty: 04 Heinä 2009, 23:54
Kirjoittaja PetriK
BaTTman kirjoitti:Ja rallimiesten huhuja jos on uskomista, niin v-powerissa paljon laatuheittoja...
Eli jos oikeen viriviri-kirikiri pistää ja vaihtaa takas vaikka nesteen 98, ni poks...taijotain :p
Mihinköhän faktaan rallimiehet tuon väitteen ovat perustaneet ?
Speksien mukaan V-power on laatueroiltaan pienin eli paras. Muissa bensoissa spekseissä alkoholin määrä vaihtelee joka suoraan vaikuttaa seokseen.
Lähetetty: 05 Heinä 2009, 10:41
Kirjoittaja BaTTman
Kone säädetty v-powerille, ja kone sanonut poks.
Mutta huhu puhetta, todesta en tiedä.