Sivu 1/1

Lähetetty: 01 Elo 2008, 15:13
Kirjoittaja Rasputin
Pyörä alkoi pari viikkoa sitten ajossa, noin satasen vauhdissa röplättämään .Ei ottanut kunnolla kierroksia, välillä tuntui että veti normaalisti ja sitten taas alkoi se saatanan röplätys.Tutkin silloin pakoputket ja ne tuntuivat kaikki kuumille. Pyörä joutui seisomaan pari viikkoa ennen kuin otin sen työn alle...
Tänään laitoin pyörän tulille ja nelosen pytty oli kylmä, laitoin uudet tulpat ja puhdistin tankin ja bensapumpun, rasvailin liittiminä.
Paketti kasaan ja ajelemaan, no eipä toiminut vieläkään.

Eli osaisiko joku neuvoa mikä on vikana? putket tuntuvat lämpimiltä. Paikoillaan tuntuu ottavan kierroksia hyvin mutta kun lähtee ajamaan niin alkaa se röplätys. pyörä nostaa kieroksia mutta tukkoisesti.
Onko bensapumpussa missä kohti siivilät mitkä voivat mennä tukkoon? :apua:
mitkä anturit voivat vaikuttaa asiaan?
Polttoaineen sekaan laitoin ruiskujärjestelmän putsaus aineet, mutta silläkään ei tainnut olla vaikutusta... :wtf:
niin ja pyörä oli 99 vuosimallin ajettu 44 tuhatta.




Edited By Rasputin on 1217592874

Lähetetty: 01 Elo 2008, 15:50
Kirjoittaja Jaakko
search ja bensa pumppu sinne kirjoita. löytyy tälläsiä tuloksia
tässä 1 aiheeseen sopiva

Lähetetty: 01 Elo 2008, 16:08
Kirjoittaja martti
Puola? antaako kipunaa ? ???

Lähetetty: 01 Elo 2008, 16:21
Kirjoittaja Rasputin
puolat ja tulpat vaikuttaisi olevan ok.
Eli vika on varmaan pentsiini puolella.Ne bensapumpun siivilät on edelleen hakusessa :pääseinään:
Miten voi varmistaa että bensa tosiaan tulee ruisku suuttimille asti?

Lähetetty: 05 Elo 2008, 15:13
Kirjoittaja Rasputin
Suuttimet ja bensa pumppu putsattu ja pyörä alkoi toimimaan hieman paremmin. Vieläkin on havaittavissa pientä takkuilua kun kääntää kaasua.
Mutta nyt pyörällä pystyy jopa ajamaan.
Tyhjäkäynti tulee nyt hitaasti alas 2200rpm 1000rpm.
Mikähän voi vaikuttaa siihen?
Minkälaisia ratkaisuja olette tehneet bensan suodattimien kanssa? Lähinnä ulkopuolisia suodattimia ajatellen. ???

Lähetetty: 05 Elo 2008, 15:31
Kirjoittaja PetriK
Rasputin kirjoitti:Tyhjäkäynti tulee nyt hitaasti alas 2200rpm 1000rpm.
Mikähän voi vaikuttaa siihen?
Läppärunko takkuaa / on likainen ?

Imupuolella vuotoa ?

Lähetetty: 05 Elo 2008, 23:25
Kirjoittaja 107-1089231881
PetriK kirjoitti:
Rasputin kirjoitti:Tyhjäkäynti tulee nyt hitaasti alas 2200rpm 1000rpm.
Mikähän voi vaikuttaa siihen?

Läppärunko takkuaa / on likainen ?

Imupuolella vuotoa ?
Sekaisin mennyt synkkaus/ vääntyneet läpät olis kans mahdollisuus vikaan

Lähetetty: 05 Elo 2008, 23:43
Kirjoittaja MGa
Niin mulle eräs Turkulainen virallinen suzukipaja synkkas päin piip ja kävi kun 3:lla sen jälkeen.
Kiitos Petrille kun synkkas kohilleen ja näytti miten homma hoidetaan :)

Lähetetty: 19 Syys 2008, 23:31
Kirjoittaja 74-1158779367
No 99 mallin pumppu on aivan h.....sta. vaihda tosiaan ne siivilät sinne niin saat taas toimimaan...

Jake