Röplättää - Käyntihäiriöt

Tyyppiviat, akuutit häiriöt sekä kommentteja huolloista
Avatar
Rasputin
Viestit: 45
Liittynyt: 01 Elo 2008, 07:04
Paikkakunta: iisalmi

Viesti Kirjoittaja Rasputin »

Pyörä alkoi pari viikkoa sitten ajossa, noin satasen vauhdissa röplättämään .Ei ottanut kunnolla kierroksia, välillä tuntui että veti normaalisti ja sitten taas alkoi se saatanan röplätys.Tutkin silloin pakoputket ja ne tuntuivat kaikki kuumille. Pyörä joutui seisomaan pari viikkoa ennen kuin otin sen työn alle...
Tänään laitoin pyörän tulille ja nelosen pytty oli kylmä, laitoin uudet tulpat ja puhdistin tankin ja bensapumpun, rasvailin liittiminä.
Paketti kasaan ja ajelemaan, no eipä toiminut vieläkään.

Eli osaisiko joku neuvoa mikä on vikana? putket tuntuvat lämpimiltä. Paikoillaan tuntuu ottavan kierroksia hyvin mutta kun lähtee ajamaan niin alkaa se röplätys. pyörä nostaa kieroksia mutta tukkoisesti.
Onko bensapumpussa missä kohti siivilät mitkä voivat mennä tukkoon? :apua:
mitkä anturit voivat vaikuttaa asiaan?
Polttoaineen sekaan laitoin ruiskujärjestelmän putsaus aineet, mutta silläkään ei tainnut olla vaikutusta... :wtf:
niin ja pyörä oli 99 vuosimallin ajettu 44 tuhatta.




Edited By Rasputin on 1217592874
Hayabusa 99 Turbo 330hv/305nm
Avatar
Jaakko
Viestit: 618
Liittynyt: 24 Huhti 2005, 21:03
Paikkakunta: länsi suomi

Viesti Kirjoittaja Jaakko »

search ja bensa pumppu sinne kirjoita. löytyy tälläsiä tuloksia
tässä 1 aiheeseen sopiva
jeejee 1/4 alle kympin
Avatar
martti
Viestit: 776
Liittynyt: 17 Helmi 2005, 19:21
Paikkakunta: Imatra

Viesti Kirjoittaja martti »

Puola? antaako kipunaa ? ???
Miehä en oo mies enkä mikkää ko miul ei oo ennää bussii
Avatar
Rasputin
Viestit: 45
Liittynyt: 01 Elo 2008, 07:04
Paikkakunta: iisalmi

Viesti Kirjoittaja Rasputin »

puolat ja tulpat vaikuttaisi olevan ok.
Eli vika on varmaan pentsiini puolella.Ne bensapumpun siivilät on edelleen hakusessa :pääseinään:
Miten voi varmistaa että bensa tosiaan tulee ruisku suuttimille asti?
Hayabusa 99 Turbo 330hv/305nm
Avatar
Rasputin
Viestit: 45
Liittynyt: 01 Elo 2008, 07:04
Paikkakunta: iisalmi

Viesti Kirjoittaja Rasputin »

Suuttimet ja bensa pumppu putsattu ja pyörä alkoi toimimaan hieman paremmin. Vieläkin on havaittavissa pientä takkuilua kun kääntää kaasua.
Mutta nyt pyörällä pystyy jopa ajamaan.
Tyhjäkäynti tulee nyt hitaasti alas 2200rpm 1000rpm.
Mikähän voi vaikuttaa siihen?
Minkälaisia ratkaisuja olette tehneet bensan suodattimien kanssa? Lähinnä ulkopuolisia suodattimia ajatellen. ???
Hayabusa 99 Turbo 330hv/305nm
Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

Rasputin kirjoitti:Tyhjäkäynti tulee nyt hitaasti alas 2200rpm 1000rpm.
Mikähän voi vaikuttaa siihen?
Läppärunko takkuaa / on likainen ?

Imupuolella vuotoa ?
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

PetriK kirjoitti:
Rasputin kirjoitti:Tyhjäkäynti tulee nyt hitaasti alas 2200rpm 1000rpm.
Mikähän voi vaikuttaa siihen?

Läppärunko takkuaa / on likainen ?

Imupuolella vuotoa ?
Sekaisin mennyt synkkaus/ vääntyneet läpät olis kans mahdollisuus vikaan
Avatar
MGa
Viestit: 735
Liittynyt: 25 Touko 2005, 00:23
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MGa »

Niin mulle eräs Turkulainen virallinen suzukipaja synkkas päin piip ja kävi kun 3:lla sen jälkeen.
Kiitos Petrille kun synkkas kohilleen ja näytti miten homma hoidetaan :)
Faster than a Fast thing going really Fast
Busat
Muita kuvia
74-1158779367

Viesti Kirjoittaja 74-1158779367 »

No 99 mallin pumppu on aivan h.....sta. vaihda tosiaan ne siivilät sinne niin saat taas toimimaan...

Jake
Vastaa Viestiin