Pyörä alkoi pari viikkoa sitten ajossa, noin satasen vauhdissa röplättämään .Ei ottanut kunnolla kierroksia, välillä tuntui että veti normaalisti ja sitten taas alkoi se saatanan röplätys.Tutkin silloin pakoputket ja ne tuntuivat kaikki kuumille. Pyörä joutui seisomaan pari viikkoa ennen kuin otin sen työn alle...
Tänään laitoin pyörän tulille ja nelosen pytty oli kylmä, laitoin uudet tulpat ja puhdistin tankin ja bensapumpun, rasvailin liittiminä.
Paketti kasaan ja ajelemaan, no eipä toiminut vieläkään.
Eli osaisiko joku neuvoa mikä on vikana? putket tuntuvat lämpimiltä. Paikoillaan tuntuu ottavan kierroksia hyvin mutta kun lähtee ajamaan niin alkaa se röplätys. pyörä nostaa kieroksia mutta tukkoisesti.
Onko bensapumpussa missä kohti siivilät mitkä voivat mennä tukkoon?
mitkä anturit voivat vaikuttaa asiaan?
Polttoaineen sekaan laitoin ruiskujärjestelmän putsaus aineet, mutta silläkään ei tainnut olla vaikutusta...
niin ja pyörä oli 99 vuosimallin ajettu 44 tuhatta.
puolat ja tulpat vaikuttaisi olevan ok.
Eli vika on varmaan pentsiini puolella.Ne bensapumpun siivilät on edelleen hakusessa
Miten voi varmistaa että bensa tosiaan tulee ruisku suuttimille asti?
Suuttimet ja bensa pumppu putsattu ja pyörä alkoi toimimaan hieman paremmin. Vieläkin on havaittavissa pientä takkuilua kun kääntää kaasua.
Mutta nyt pyörällä pystyy jopa ajamaan.
Tyhjäkäynti tulee nyt hitaasti alas 2200rpm 1000rpm.
Mikähän voi vaikuttaa siihen?
Minkälaisia ratkaisuja olette tehneet bensan suodattimien kanssa? Lähinnä ulkopuolisia suodattimia ajatellen. ???
Niin mulle eräs Turkulainen virallinen suzukipaja synkkas päin piip ja kävi kun 3:lla sen jälkeen.
Kiitos Petrille kun synkkas kohilleen ja näytti miten homma hoidetaan