Bensa mittari
Macolla oli sama vika. Veikkaus että tankin sisällä oleva antura jumissa.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
jarim kirjoitti:Macolla oli sama vika. Veikkaus että tankin sisällä oleva antura jumissa.
Joo oli sama vika. Arvelin että bensa-anturin koho on jumissa. Vaihdoin bensat letkuttamalla tankin tyhjäksi ja pelkäsin että olin letkulla sorkkinut kohon jotenkin jumiin. Otin tankin ja bensapumpun irti, mutta kohomekanismissa ei näkynyt mitään vikaa eikä se ollut jumissa. Tulipa sitten putsattua samalla bensansuodatin kun oli jo pumppu irrotettuna.
Tankin ollessa irrallaan huomasin että siellä oli vielä paljon bensaa sisällä vaikka olin letkutuksen jälkeen siinä uskossa että se olisi suht tyhjä. Letkutin loputkin bensat pois ja pistin pumpun takaisin paikoilleen ja tankin kiinni ja jo alkoi mittarikin näyttää tyhjää.
"Vika" oli siis siinä että luulin tankin olevan tyhjä vaikka siellä olikin vielä reilusti bensaa.
Jos luonto antaisi periksi niin myöntäisin että jarim kyllä jo alussa arveli jotain tämänsuuntaista, mutta kun ei se anna! Oli siellä joku vika prkl ja parani valohoidolla!
Menovesi mittari se kiukuttelee täälläkin. Välillä startin jälkeen nousee ihan tappiin eikä tuu alas ennenkuin sammuttaa virrat ja starttaa uudelleen. Tänään sit taas oli tankki täysi lähtiessä(siis oikeasti ja viisarin mukaan) ja 150km myöhemmin oli viisari jo punaisella... En tiedä sitten että aiheuttiko joku taajama-alueelta löytynyt hidastetöyssy vai mikä mut hetken kaupungilla pörrättyäni oli viisari palannut näyttämään puolta tankkia!
Pieni muttta #####mainen vika.
Pieni muttta #####mainen vika.
Mitäs tapahtuu kun painat muutaman sekunnin sitä nappia silloin kun näyttää tuota lukemaa. Muuttuuko km/L ja tilalle tulee L/km ?luukas kirjoitti:Moro mulla oikkuilee se ns.kulutuksen seuranta saataapi näytellä 18,9-14,5 tai jotain siitä väliltä vaikka tankilla ajelee matkaa n.300km.Onko kellään samoja huomioita?