Kytkinneste - Vajenee kummasti

Tyyppiviat, akuutit häiriöt sekä kommentteja huolloista
77-1182016043

Viesti Kirjoittaja 77-1182016043 »

Hokasin tuossa yks kaunis päivä että kytkinneste olikin tarkkailusilmän alareunassa...
purkkikouraan, kansi auki ja nestetaso kuntoon ja hyvä mieli.
Nyt sitten täytön jälkeen ajettu muutama 100km ja taso taas alarajassa mutta ei sen alemmas tahdo sitten laskeakaan??? Kummaa... mistäs moinen johtuu??
114-1182751586

Viesti Kirjoittaja 114-1182751586 »

Minä vain... kirjoitti:Hokasin tuossa yks kaunis päivä että kytkinneste olikin tarkkailusilmän alareunassa...
Nyt sitten täytön jälkeen ajettu muutama 100km ja taso taas alarajassa mutta ei sen alemmas tahdo sitten laskeakaan??? Kummaa... mistäs moinen johtuu??
Juttua ja korjaus onkelmaasi tuossa.
Linkki
77-1182016043

Viesti Kirjoittaja 77-1182016043 »

Kiitos, mutta ohjeissa oleva linkki ei toiminut
114-1182751586

Viesti Kirjoittaja 114-1182751586 »

Minä vain... kirjoitti:Kiitos, mutta ohjeissa oleva linkki ei toiminut

No ryökäle, kyllä se mulla ainakin aukeaa ??? Juttu löytyy kuitenkin tältä foorumilta hakusanalla suojalaippoja tai sitten tässä on polku:
Bussifoorumi » Pörssifoorumit » Osat ja tarvikkeet » Kykimen eiku.. Kytkimen suojalaippoja

Edit:....tai jos tarkoitit sitä kuvalinkkiä siellä jutussa, ni se ei pelaa. Pistä privaa suoraan MiksaK:lle.

Edited By roibusa77 on 1185391564
Kekku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kekku »

Minä vain... kirjoitti:Hokasin tuossa yks kaunis päivä että kytkinneste olikin tarkkailusilmän alareunassa...

Osta suojalaippa mutta hanki myös uusi sylinteri, maksaa muutaman kympin, alle sata kuitenkin.
Turha laipalla suojata vanhaa vuotavaa sylinteriä.
koska

Viesti Kirjoittaja koska »

Tuskin sitä sylinteriä tarttee kokonaan vaihtaa... riittää, että hommaat kytkimen työsylinterin tiivisteen (muistaakseni noin 6 egee). Kantsii tilata tiiviste etukäteen, koska kovin monella liikkeellä sitä ei taida suoraan hyllystä löytyä ???
Ja sit vaan putsaat työsylinterin hyvin, vaihdat tiivisteen ja johan pelittää :thumbup:

EDIT: Onks nesteet harmaat vai kirkkaat? Jos ne on harmaat, niin kantsii huuhdella koko järjestelmä huolella (ite huuhtelin halvalla jarrunesteellä) ennen suojalaipan laittamista ja tiivisteen vaihtamista...

Edited By koska on 1185431668
Do or do not, there is no try...
Jorgos
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jorgos »

Mulla oli sama onkelma ja uusi sylinteri ja suojalaippa ja taas pelittää komiasti! :thumbup:

p.s. Oli muuten Viddumaista ajella töistä kotiin kun kytkin ei pelannut,kiva seistä valoissa kun pyrkii koko ajan puskemaan eteenpäin... :thumbdown:

Edit: niin ja mulla toi pelkkä tiivisteen vaihto ei varmaankaan olisi auttanut, sen verran näytti kuluneelta sylinteri.

Edited By Jorgos on 1185431664
Born to be wild...paitsi himas.

Historia:
Suzuki PV50 - Hayabusa K2 Black/Gray - Hayabusa K8 Black/Gray+yoshimura R77 carbon- Hayabusa K8 White...
firefighter22

Viesti Kirjoittaja firefighter22 »

Mulla neste vasta tummunut.Ensviikolla suojalaipan asennus paikoilleen. Kantsiiks vaihtaa jotain muuta osaa sinne systeemiin samalla? No tietysti nesteet! :1087

Edited By firefighter22 on 1185881231
74-1180640985

Viesti Kirjoittaja 74-1180640985 »

firefighter22 kirjoitti:Mulla neste vasta tummunut.Ensviikolla suojalaipan asennus paikoilleen. Kantsiiks vaihtaa jotain muuta osaa sinne systeemiin samalla? No tietysti nesteet! :1087

Jos siellä on jo vuotoa, niin sitten luonnollisesti se sylinterin tiiviste, mutta eihän tuolla välttämättä mikään vielä rikki ole. Katso ensin miltä se näyttää. Jossain täällä foorumillakin taisi olla juttua tuosta tummumisesta ja siitä, ettei se välttämättä johdu siitä tiivisteen vuotamisesta..
firefighter22

Viesti Kirjoittaja firefighter22 »

Joo ei mulla vuoda mitään koska neste laatikonsilmässä on yläreunassa. Laitan ny varmuueks uuen sylinterin tiivisteen. :skootteri:
Jokimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jokimaa »

Niinpä mistä tuon saa parhaiten tilattua työsylinterin tiivisteen???
Mustat nesteet,laippa laitettu.
Erääseen Lahden liikkeeseen kun soittaa niin ei onnistu millään,tai jos onnistuu niin hitaasti....
Tänään liikun, syön ja juon tavalla, joka saa oloni tuntumaan hyvältä.
gsxr

Viesti Kirjoittaja gsxr »

Jokimaa kirjoitti:Niinpä mistä tuon saa parhaiten tilattua työsylinterin tiivisteen???

Stormilta pitäisi saada.
Busamies

Viesti Kirjoittaja Busamies »

Mulla oli pyörässä samaa vikaa... kytkinnesteen pinta vajui aina alarajaan muutamassa päivässä.
Siispä sylinteri irti ja osiksi. Sen jälkeen huolellinen puhdistus ja suojalaipan teko alumiini pellistä. Nyt on nesteet pysyneet sisällä ja kirkkaana. :kippis:

Edited By Busamies on 1186496278
Vastaa Viestiin