Kansipahviko?

Tyyppiviat, akuutit häiriöt sekä kommentteja huolloista
Avatar
pete695
Viestit: 350
Liittynyt: 13 Touko 2006, 16:24
Paikkakunta: oman kylän poikia

Viesti Kirjoittaja pete695 »

:( tuli tossa annettua vähän lääkettä konetiellä,ja sitten liikennevaloissa lämmöt tappiin,mutta kohta taas normaaliksi,
taisi vaan vedet hävitä ja öljyt lisääntyä.

eli taisi mennä pahvi?? :(

oisko vaihtajaa,täytyy itse nostaa kädet pystyyn?
se vaan nyt on niin
Avatar
böltsi
Viestit: 116
Liittynyt: 21 Joulu 2004, 19:28
Paikkakunta: savonlinna

Viesti Kirjoittaja böltsi »

tai sitten lähti karstat:p
äkkiä vaan tekonivel....about ten years...
Avatar
pete695
Viestit: 350
Liittynyt: 13 Touko 2006, 16:24
Paikkakunta: oman kylän poikia

Viesti Kirjoittaja pete695 »

joo,vaihdoin öljyt ja ei siellä mitään vettä ollut,eikä nesteetkään kadonneet,joten taisi olla joku hetkellinen häiriömoisko ollut ne karstat pois vaan?nyt pelaa taas kuin ei olisi mitään ollutkaan. :D :D
se vaan nyt on niin
Avatar
Martta
Viestit: 695
Liittynyt: 04 Loka 2004, 08:56
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Martta »

Kappas kerpelettä... Jäljet johti sylttytehtaalle... :p :D

Mähän arvasin että joku vetäny remmi kireellä.

Teki pari kertaa samat oireet mulle, nyt ajokauden alussa.

Kolmesta männästä kansitilke korkannu.

Ny ajot jatkuu :mosh:
Kolmas kerta toden sanoo... 302km/h (Suhteellisen vakio 1300R)

http://galleria.busanistit.org/Busat/Martan-Busa
83-1175441819

Viesti Kirjoittaja 83-1175441819 »

Hmm,,ensin oli dinosaurukset,,, :wtf:

Josko flektissä tai sen anturissa jotain häikkää,et ei lähtenyt pyörimään silloin kun piti,tai sitten se ei vaan ehtinyt jäähdyttämään tarpeeksi nopeasti? Tai Ilmaa vesitilassa?jne,,

Ihan vain aattelin,,,saatan olla väärässäkin,,,yleensä olen
Vastaa Viestiin