Takajarru huutaa

Tyyppiviat, akuutit häiriöt sekä kommentteja huolloista
116-1117441574

Viesti Kirjoittaja 116-1117441574 »

Mistä pitäis alkaa hakea vikaa, kun takajarru "vinkuu" sitä käytettäessä. Jotain voisi säätää, vaan mitä?
busa00

Viesti Kirjoittaja busa00 »

tuomask kirjoitti:Mistä pitäis alkaa hakea vikaa, kun takajarru "vinkuu" sitä käytettäessä. Jotain voisi säätää, vaan mitä?

Eiköhän vika löydy jarrupaloista. :p
Voimaa pitäs olla....
72-1087041485

Viesti Kirjoittaja 72-1087041485 »

Ne on vähän niinku saranat, pitää öljytä... :p
Ei vaineskaan, miulla sama homma, varsinkin hieman kosteemmalla kelillä, mutten oo paljoa stressiä niistä ottanut. :)
purzzi

Viesti Kirjoittaja purzzi »

Voisko olla mahdollista,et palat ois lasittuneet... ???
...siihen kevyt hionta santapaperilla...
...en sit tiiä,mut vois kokeilla...vastatkaa viisaammat...
Hayabusa GSX1340R K8 Black/Gray

King of team purzzi :rasberry:
Jokimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jokimaa »

Palat on varmaankin lasittuneet ja ovat mahdollisesti jo jonkin verran vanhat.Hionta voi vähäksi aikaa lopettaa vinkumisen,mutta parempi että vaihtaa uusiin.
Tänään liikun, syön ja juon tavalla, joka saa oloni tuntumaan hyvältä.
116-1117441574

Viesti Kirjoittaja 116-1117441574 »

Jokimaa kirjoitti:>Palat on varmaankin lasittuneet ja ovat mahdollisesti jo >jonkin verran vanhat.Hionta voi vähäksi aikaa lopettaa >vinkumisen,mutta parempi että vaihtaa uusiin.

Näillä paloilla on ajettu vasta jotain 3 500 km, joten pitäiskö ne jo vaihtaa uusiin? En muista, olivatko nuo alkuperäispalat vai jotkin tarvikepalat.
Tase

Viesti Kirjoittaja Tase »

Mulla aikoinaan alkuperäiset palat takana oli ihan finaalissa 12 tonnin kohdilla. Laitoin tarvikepalat, olikohan Saiton palat? Vinkuna oli aivan kauhea :thumbdown: Heitin niillä saman tien kuikkaa ja sen jälkeen oon käyttänyt vaan orkkispaloja, ei ole vinkunut enään ja toimii hyvin :thumbup: Muutenkin nuo Saiton palat oli ehkä liian kovat ja jarrutuntuma oli tosi huono.
Sepe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sepe »

Tase1 kirjoitti:Mulla aikoinaan alkuperäiset palat takana oli ihan finaalissa 12 tonnin kohdilla. Laitoin tarvikepalat, olikohan Saiton palat? Vinkuna oli aivan kauhea :thumbdown: Heitin niillä saman tien kuikkaa ja sen jälkeen oon käyttänyt vaan orkkispaloja, ei ole vinkunut enään ja toimii hyvin :thumbup: Muutenkin nuo Saiton palat oli ehkä liian kovat ja jarrutuntuma oli tosi huono.
Ai! :D Mulla kesti takapalat jotain 28tKm. EBC:tä eteen ja alkuperäistä taakse niin ei vingu ja pysähtyy. :shocked:
purzzi

Viesti Kirjoittaja purzzi »

Sepe kirjoitti:alkuperäistä taakse niin ei vingu ja pysähtyy. :shocked:
Miepä laitoin SBS:n LF:t taakse ja pirunpaljon paremmat,ku alkuperäiset...tuo LF on pehmeempi malli, joten kuluttaa levyäkin vähemmän ja hidastaa taka-jarruksi TOSI hyvin... :thumbup:
Ääni SBS:lle ja nuo ostin Mopo-Sportista...(paikasta jossa saa tinki alennusta)
Hayabusa GSX1340R K8 Black/Gray

King of team purzzi :rasberry:
Sepe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sepe »

purzzi kirjoitti:
Sepe kirjoitti:alkuperäistä taakse niin ei vingu ja pysähtyy. :shocked:

Miepä laitoin SBS:n LF:t taakse ja pirunpaljon paremmat,ku alkuperäiset...tuo LF on pehmeempi malli, joten kuluttaa levyäkin vähemmän ja hidastaa taka-jarruksi TOSI hyvin... :thumbup:
Ääni SBS:lle ja nuo ostin Mopo-Sportista...(paikasta jossa saa tinki alennusta)

Jep, jep. Mulla toi takajarru ei tosiaan paljon ole hidastellut. :D Yleensä sitä on poljeksittu renkaanvaihdon yhteydessä että saadaan palat edes sektorille. :D Mut olen sen verran kokeillut että tiedän että takarenkaan saa lukkoon myös alkuperäisillä paloilla. :O

Eli ei taaskaan mitään asiaa, mutta kun on töissä tylsää tässä välissä kun odottelee Tartosta majoitus vahvistuksia. :shocked: :thumbup:
Vastaa Viestiin