Sivu 1/1

Lähetetty: 06 Kesä 2005, 11:43
Kirjoittaja jummijammi
Eilen ku ajeltiin joensuusta kotia vesisatteesa, niin kolmen tunnin jälkeen tyhjäkäynti pompsahti 3100rpm:ään. Kahtovat iisalamessa vähän pöljänä ku ajelin iliman kässie kutosella tyhjäkäynnillä kaheksaakymppiä... :D Vartin päästä käynti muuttu normaaliksi. Kajbusalla oli ollu sama juttu -05.lla räntäsatteessa.
Onkohan muilla samoja oireita ollu? Eipä tuo mittään ku itestään korjaantu, ei vaan vissiin tykkää kosteuvesta mopeedi..
Siis mullaki -05

Lähetetty: 08 Kesä 2005, 08:36
Kirjoittaja jummijammi
Juu elikkäs sen verran oon saanu seleville, että airboksissa oleva imuilman lämpötila-anturi (tai joku) vähän sekkoilee ku kylymää vettä tai lunta menneepi sinne...
Onkohan täsä uuvessa sitte tehty jottai muutoksia, ku ei vissiinkää kovin monella oo teheny tämmöstä vastauksista päätellen... ??? ??? :turbobusa:

Lähetetty: 08 Kesä 2005, 20:55
Kirjoittaja -Artsi-
jummijammi kirjoitti:Juu elikkäs sen verran oon saanu seleville, että airboksissa oleva imuilman lämpötila-anturi (tai joku) vähän sekkoilee ku kylymää vettä tai lunta menneepi sinne...
Onkohan täsä uuvessa sitte tehty jottai muutoksia, ku ei vissiinkää kovin monella oo teheny tämmöstä vastauksista päätellen... ??? ??? :turbobusa:
Jos viittaat keskusteluumme niin se lämpöanturijuttu oli vain arvaus, ei mikään faktatieto. :)

Lähetetty: 08 Kesä 2005, 22:15
Kirjoittaja 97-1111686490
Nimimerkilla kokemustaomaava ??? Sisäänajoreissulla Patalahdella tankkaamaan kurvatessa tyhjäkäynti jumiutui 2200rpm.Keljutti huristella tankille.Tankkauksen jälkeen pelas normaalisti,eikä ole
vielä uusinut.Ulkolämpötila tuolloin +5.Huollossa ei osattu sanoa
syytä ilmiölle.Kyseessä malli 05 :bike:

Lähetetty: 12 Kesä 2005, 09:52
Kirjoittaja 107-1113697620
vastaavaa ilmiötä olen kokenut vuosimallin 1983 gpz1100 ruiskukawassa aikoinaan kun ajelin norjassa pitkiä tunneleita, sateessa ja n. 10 asteen lämpötilassa toimi normaalisti, tunnelissa oli jopa pakkasta jonkin matkaa ja tunnelista ulos tultua kone huusi 4500 rpm ilman kaasua, lämpötila-anturi antoi kakkua kylmästä johtuen liikaa, moinen meno jatkui muutaman kymmenen sekuntia, sitten tasaantui, siinä mutkissa piti polkea pienmpää ja jarrutella aluksi.

sama ilmiö oli kuulemma jäärataa ajaessa gpz:talla, oli vaikea säätää talvikelillä toimimaan jouhevasti sitä konetta. niin sellaisella kawalla ajettiin todella jäärataakin 80-luvulla.

Lähetetty: 12 Kesä 2005, 12:29
Kirjoittaja waiski10
jospa ootki hissutellu ja busa halus mennä lujempaa.. niinku "vanhatmiehet" yleensä

Lähetetty: 13 Kesä 2005, 12:12
Kirjoittaja jummijammi
:D Ei se wäiski kule ku sen 180 kakosella keula pystyssä....
Joo sori vielä, tarkemmin ku kattoin sua, niin säähän ootki tosi viriili ja nuori poika... :laugh:

Lähetetty: 13 Kesä 2005, 19:11
Kirjoittaja waiski10
oikein!!!

Lähetetty: 30 Kesä 2005, 08:09
Kirjoittaja jummijammi
Joo siinä uuden Baikin Paskatestissä sanottiin,että -05 busassa on joku optimoitu lämpöjutska, joka lämmittää koneen nopeammin.. Oiskohan sillä vaikutusta tohon alkuperäseen tropulikyssäriin.. Eipä ole onneksi uusinu tuo vika :respekt: