Tuntuis nykivän - Onko vika vai ominaisuus?
04-busa kyseessä ja ajaessani tasakaasulla tuntuu sellasta ärsyttävää nykimistä, varsinkin 6-vaihteella kun rpm:t on 2500 ja siitä ylöspäin aina 3000rpm:n = n.70-80km/h ja nimen omaan kun pitää kaasun tasaisena!(Kaikkihan tietää mitä tapahtuu kun busan kaasua kiertää....) ???
Hayabusa GSX1340R K8 Black/Gray
King of team purzzi :rasberry:
King of team purzzi :rasberry:
Samat kujeet -03:sella, ainut että nykiminen pahimmoillaan 3500rpm. Ominaisuus lienee, näin sanoi myös Torsti mp-tuningilta. Busse nyt ei vaan ole tarkoitettu ajettavaksi noin alhaisilla kierroksilla, eikä varsinkaan tasakaasulla
<- tommoseltahan se vähän tuntuu ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Skootteri :skootteri:](./images/smilies/scooter.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'>"I Reject Your Reality & Substitute My Own"</span>, Adam Savage
Onhan tuosta nykimisestä ennenkin juttua kuulunut, itselläni ei moisesta omaa kokemusta ole, mutta mites on teillä jotka olette modanneet sitä airboksia? Noin yhtäkkiä vois ajatella että tuolla vois olla jokin syy-yhteys nykittelyyn, eikös sen orkkis läppäsysteemin pitäisi avautua just noilla kierroksilla...
Tuota mulla oli kanssa tuttu juttu tuo ns. pätkiminen.purzzi kirjoitti:04-busa kyseessä ja ajaessani tasakaasulla tuntuu sellasta ärsyttävää nykimistä, varsinkin 6-vaihteella kun rpm:t on 2500 ja siitä ylöspäin aina 3000rpm:n = n.70-80km/h ja nimen omaan kun pitää kaasun tasaisena!(Kaikkihan tietää mitä tapahtuu kun busan kaasua kiertää....) ???
Pätkiminen hävisi kun kävin Viaberilla ja Harri sääti Sukisukin omaa boxia (tosin tulihan tuo Acran hormistokin siihen samalla). Tosin vielä 4-5000 kierroksen kohdalla on vielä jonkinlainen bensan ylisyöttö joka häviäisi jos iskisi PC:n siihen, mutta eipä tuo oikein ajossa tunnu.
Eli käy säädättämässä boksi niin ongelma häviää jos ei kokonaan niin lähes olemattomiin.
Esa
2002 2xSS1000
2003 3xSS1000, BB1500
2002 2xSS1000
2003 3xSS1000, BB1500
Omaa boksia kun säätää 5% rikkaammalle 1/3 kaasu asennossa niin helpottaa kummasti, omassa pyörässä parani ajettavuus tosi paljon!
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Onnistuu toki, http://www.kemi.fi/kemimc ja sieltä penkitys sivulta löytyy Marjamaan Pentin ja Leinosen Ranen numerot. Ranella on ittelläänkin Busa mutta on kovasti kiireinen taloprojektinsa kanssa... Hintaa kutakuinkin 60-70eur riippuen mitä kaikkea tehdään.jsalok kirjoitti:Pystyykö ne siellä Kemissä säätämään tuota?
Mitä maksaa ja kehen ottaa yhteyttä?
- jsalok -
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
mulla on vähän samaa vikaa.. varsinkin houmaa jos ajan kaupunkiajoa ,mutta tuntuu vielä 80km/t:kin,minusta aika kiusallinen vika,toinen pattiin ottava pieni juttu on ,että ku ajan nimen omaan kaupunki ajoa sellaista matelua,ja avaan kaasua ,tulee nykäys,,kaasu ei ota pehmeästi niin ku pitäis...onko jollain ollut tälläistä vikaa..olen tilannut tre-modin,luin että auttais juuri ala kierroksilla ,häviäis tuollaiset lapsenviat ![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Auttoi ainaski mulla (Tre smart) nykiminen hävis lähes kokonaanilsu kirjoitti:mulla on vähän samaa vikaa.. varsinkin houmaa jos ajan kaupunkiajoa ,mutta tuntuu vielä 80km/t:kin,minusta aika kiusallinen vika,toinen pattiin ottava pieni juttu on ,että ku ajan nimen omaan kaupunki ajoa sellaista matelua,ja avaan kaasua ,tulee nykäys,,kaasu ei ota pehmeästi niin ku pitäis...onko jollain ollut tälläistä vikaa..olen tilannut tre-modin,luin että auttais juuri ala kierroksilla ,häviäis tuollaiset lapsenviat
oukki doukki..täytyy vain ootella ,että saa tre-modin ,niin voi iskeä kiinni...ostin yoshimuran rs3 ja pc3ksthb kirjoitti:ilsu kirjoitti:mulla on vähän samaa vikaa.. varsinkin houmaa jos ajan kaupunkiajoa ,mutta tuntuu vielä 80km/t:kin,minusta aika kiusallinen vika,toinen pattiin ottava pieni juttu on ,että ku ajan nimen omaan kaupunki ajoa sellaista matelua,ja avaan kaasua ,tulee nykäys,,kaasu ei ota pehmeästi niin ku pitäis...onko jollain ollut tälläistä vikaa..olen tilannut tre-modin,luin että auttais juuri ala kierroksilla ,häviäis tuollaiset lapsenviat
Auttoi ainaski mulla (Tre smart) nykiminen hävis lähes kokonaan
+k&n filtterin..eiköhän luulis alkaa toimivan sen jälkeen...
![Mosh :mosh:](./images/smilies/mosh.gif)