Etuiskarien asennus GEN1

Alustan/jousituksen säädöt, renkaat/vanteet, ketjut/rattaat.
Tarinaa myös jarruista.
jesse55
Viestit: 57
Liittynyt: 24 Tammi 2014, 20:22
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja jesse55 »

Tuli tossa vähän remppailtua etupäätä busasta ja huomasin purkuvaiheessa että iskarin yläpäässä oleva tiiviste ei ollut yläkolmiossa täysin kiinni. Kuuluko iskari painaa asennusvaiheessa kolmioon kiinni ja lukita siihen, vai jätetäänkö rakoa?

Kiitoksia vastauksista!

Ps. Kertokaahan samalla saako ohjausiskariin stefoja jostain?
jesse55
Viestit: 57
Liittynyt: 24 Tammi 2014, 20:22
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja jesse55 »

Tosiaan kun vähän muistelin tota kasausta, niin se ylimmäinen tiivari liukuu vapaasti iskarin putkea pitkin joten ei sitä saa edes kireeksi siihen väliin... mikä sen tarkoitus sitten lieneekään. Vanhoihin merkkeihin laitoin iskarit joten eiköhän se ole ihan hyvä!
Avatar
Titaani
Viestit: 887
Liittynyt: 27 Syys 2006, 20:32
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Titaani »

Pitää jättää väliä ylälevyyn. Muutama milli riittää.
Jos laittaa kiinni putket ylälevyyn, ei värinäkumeista jotka ylälevyn alla ole mitään hyötyä.
Jos nyt oikein muistan niin iskariputki piti olla 7mm yli yläkolmiosta. Mulla sarvien alla korotusholkit, niin on mahdollista päästää 20mm ylemmäs iskaria, mutta ajossa kadulla vakio korkeus on paras.
SMR - team

UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
Vastaa Viestiin