Sivu 1/2
Lähetetty: 04 Kesä 2009, 13:29
Kirjoittaja 75-1229438028
Onko kenellä omaa kokemusta otsikon mukaisista renkaista Hayabusassa? Pidot on varmaan ok mutta miten kilometrien kesto..?
Lähetetty: 04 Kesä 2009, 15:16
Kirjoittaja hanhiha
Minun ajossa M1 kesti alle 8tkm vaikka mun tyyli ei kovin rassaava ole,puolet tuosta kaks päällä.Keskeltä kankaat näkyviin mutta sivut olis kestäny ajamista radalla vaikka kuinka.
Ajotyylihän tuon kulumisen määrää...kait renkaan saa sileeks päivässäkin
Lähetetty: 04 Kesä 2009, 15:43
Kirjoittaja jarim
Ei kait mikään rengas jossa vähänkään rajumpaan ajoon pitoja on kestä näillä suomen teillä yli 8000km...
Lähetetty: 04 Kesä 2009, 20:18
Kirjoittaja 66-1203695622
M1 noin 6000 km, pito pirunmoinen keston kustannuksella.
Lähetetty: 04 Kesä 2009, 21:37
Kirjoittaja Jokimaa
M1 n.5000km,pito ja ajo-ominaisuus oli hyvä..mielestäni.
Lähetetty: 10 Kesä 2009, 10:12
Kirjoittaja 75-1229438028
Kai se on niin että se on sit joko M3 tai M1, tai P.Power2Ct, Bläkkärissä oli kyllä Diablot aivan sikahyvät joten pikkuisen vielä Diablo ja sen sisarmalli D.Rossokin kangastelee mielessä....
Lähetetty: 10 Kesä 2009, 10:45
Kirjoittaja busapappa2
Mulla EHOTTOMASTI aina Metzeelerit, Roadtec Z6 . Kriteerinä mulla vain ja ainoastaan Riittävä pito meitsin mutkavääntöihin + kestävyys, eli vaikka nuita Skånen ja Doitslandin Betonibaanoja ajellut, 10000 - 15000 km kestännyt AINA paras lienee takasista liki 16000km, mut se menikin jo kankaille.
:p
Pirellin Diablo Strada myös MULLE hyvä gummi Saman tehtaan tuote, kuin Metz Z6, mut vähä eri kuviointi. Z6 etusella menty yleensä 25000 - 30000 km
Lähetetty: 10 Kesä 2009, 11:14
Kirjoittaja busabobo
Ajattelin tuon Metzeler Sportec M1P mallisen takasen vaihtaa, alkaa tuo orggis olemaan jo tiensä päässä. Radalla kun tulee välillä kurvailtua, niin en uskalla tuota touring mallia (Roadtec) laittaa . Saa tuota pitoa, toki kestävyyden kustannuksella. Vaikka ei kait sillä meikäläisen vauhdeilla niin väliä ole...
Lähetetty: 10 Kesä 2009, 14:32
Kirjoittaja 109-1241520064
tosi tyytyväinen M3, pari tonnia ehdin ajaa sillee niinku kuuluu mutta eilen puhkes.
nyt tubeless paikattu ja max 80km/h
turvallista matkaa
parissa tonnissa kulunu juuri näkyvä kuluma keskelle mut ei niin paljon että pysyisi pystyssä yksinäinen pyörä.
M3 tulee todellakin takaisin päivänä jonain. tolla juhannukseen asti ja sit Z6 G ja E mallit alle
Lähetetty: 11 Kesä 2009, 22:11
Kirjoittaja -AS-
M3:silla kurvailtu nyt n. 4000 km, josta Saksan baanoja viikko sitten n. 1500 km. Kyllähän ne Saksan baanat söi rengasta keskeltä aika lailla, mutta edelleen on ihan asiallisesti pintaa. Uskoisin, että kyllä näillä gummeilla sen 7-8 tkm ajelee.
Lähetetty: 27 Kesä 2009, 00:35
Kirjoittaja 109-1245491818
Nuo sportecit on ihan ok kumeja, hyviä siis. Mutta tuo sportec m-1 ei oikeen sovellu mun mielestä busaan. Liian pehmonen keskeltä. Tämän takia laitoin tänään alle corsa 3 eteen ja taakse, katsellaan miten kestävät corsassa tais olla pehmeämmät reunat ja keskusta taas kovempaa, kun tälläistä matkaa ajeleepi ja sopivat myös pyörityksessäkin.
Aika ja kilometrit näyttää.
Lähetetty: 12 Elo 2009, 10:23
Kirjoittaja 75-1229438028
Mites Corsa3 on pelannut ja kestänyt?
Lähetetty: 12 Elo 2009, 10:59
Kirjoittaja Nesmit
Vähän liippaa sivusta muutta ittellä tällä hetkellä Michelin Pilot Power 2CT kierros alla ja kilometrejä 8200km
Ahvenistolla tullut käytyä kerran ja 6tkm alppikierros noilla renkailla (pari kertaa on tainnut takarengas sauhutakkin )...
Paineita kun tarkastelee/säätelee tarpeeksi usein niin saa renkaan ikää jatkettua melkolailla.
Lähetetty: 12 Elo 2009, 13:06
Kirjoittaja 77-1231347869
Minulle vaihdettiin reissun päällä sarja M3:sia, ja verrattuna BT015 rinkuloihin ero on aikamoinen. 4tkm ajettu ja viel on pintaa reilusti vaikka tuli motareitakin painettua 2päällä laukkujen kanssa.
Pitoa on aika hitosti enemmän.
Edited By Matso on 1250073426