Kokemusta metzeler sportec m3/m1?
Minun ajossa M1 kesti alle 8tkm vaikka mun tyyli ei kovin rassaava ole,puolet tuosta kaks päällä.Keskeltä kankaat näkyviin mutta sivut olis kestäny ajamista radalla vaikka kuinka.
Ajotyylihän tuon kulumisen määrää...kait renkaan saa sileeks päivässäkin
Ajotyylihän tuon kulumisen määrää...kait renkaan saa sileeks päivässäkin
Member of IBA Finland ry
Ei kait mikään rengas jossa vähänkään rajumpaan ajoon pitoja on kestä näillä suomen teillä yli 8000km...
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
- busapappa2
Mulla EHOTTOMASTI aina Metzeelerit, Roadtec Z6 . Kriteerinä mulla vain ja ainoastaan Riittävä pito meitsin mutkavääntöihin + kestävyys, eli vaikka nuita Skånen ja Doitslandin Betonibaanoja ajellut, 10000 - 15000 km kestännyt AINA paras lienee takasista liki 16000km, mut se menikin jo kankaille.
:p
Pirellin Diablo Strada myös MULLE hyvä gummi Saman tehtaan tuote, kuin Metz Z6, mut vähä eri kuviointi. Z6 etusella menty yleensä 25000 - 30000 km
:p
Pirellin Diablo Strada myös MULLE hyvä gummi Saman tehtaan tuote, kuin Metz Z6, mut vähä eri kuviointi. Z6 etusella menty yleensä 25000 - 30000 km
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
Ajattelin tuon Metzeler Sportec M1P mallisen takasen vaihtaa, alkaa tuo orggis olemaan jo tiensä päässä. Radalla kun tulee välillä kurvailtua, niin en uskalla tuota touring mallia (Roadtec) laittaa . Saa tuota pitoa, toki kestävyyden kustannuksella. Vaikka ei kait sillä meikäläisen vauhdeilla niin väliä ole...
Family toys:
Ducati Panigale 1299s
BMW s1000rr
Ducati Panigale 1299s
BMW s1000rr
Bläkkärissä kävi alla just ennen kuin vaihdoin sen Bussiin D.Strada...kyllä siinä pitoa oli Alppiteillä niin että pyörästä sai vetää rojut maihin eikä se takanen alkanu luistelee, joskus kylmänä se luisti mut lähti onneks silleen hitaasti että persekin tunnisti että nyt liirataan eikä tapahtunu mitään muuta kuin et tasasesti luisti ja siitä sit oikeni..
Ongelmaahan pehmee "liimakumi" pukkaa koska jos pito on aivan älytön, sit myös vauhdit kasvaa ja OHO-tilanteita alkaa myös pukkaamaan ennenkun mahdollisesti lipee sit kunnolla... Houkutus pehmeemmän renkaan ostoon on kyllä suuri...
Ongelmaahan pehmee "liimakumi" pukkaa koska jos pito on aivan älytön, sit myös vauhdit kasvaa ja OHO-tilanteita alkaa myös pukkaamaan ennenkun mahdollisesti lipee sit kunnolla... Houkutus pehmeemmän renkaan ostoon on kyllä suuri...
tosi tyytyväinen M3, pari tonnia ehdin ajaa sillee niinku kuuluu mutta eilen puhkes.
nyt tubeless paikattu ja max 80km/h
turvallista matkaa
parissa tonnissa kulunu juuri näkyvä kuluma keskelle mut ei niin paljon että pysyisi pystyssä yksinäinen pyörä.
M3 tulee todellakin takaisin päivänä jonain. tolla juhannukseen asti ja sit Z6 G ja E mallit alle
nyt tubeless paikattu ja max 80km/h
turvallista matkaa
parissa tonnissa kulunu juuri näkyvä kuluma keskelle mut ei niin paljon että pysyisi pystyssä yksinäinen pyörä.
M3 tulee todellakin takaisin päivänä jonain. tolla juhannukseen asti ja sit Z6 G ja E mallit alle
Nuo sportecit on ihan ok kumeja, hyviä siis. Mutta tuo sportec m-1 ei oikeen sovellu mun mielestä busaan. Liian pehmonen keskeltä. Tämän takia laitoin tänään alle corsa 3 eteen ja taakse, katsellaan miten kestävät corsassa tais olla pehmeämmät reunat ja keskusta taas kovempaa, kun tälläistä matkaa ajeleepi ja sopivat myös pyörityksessäkin.
Aika ja kilometrit näyttää.
Aika ja kilometrit näyttää.
Vähän liippaa sivusta muutta ittellä tällä hetkellä Michelin Pilot Power 2CT kierros alla ja kilometrejä 8200km
Ahvenistolla tullut käytyä kerran ja 6tkm alppikierros noilla renkailla (pari kertaa on tainnut takarengas sauhutakkin )...
Paineita kun tarkastelee/säätelee tarpeeksi usein niin saa renkaan ikää jatkettua melkolailla.
Ahvenistolla tullut käytyä kerran ja 6tkm alppikierros noilla renkailla (pari kertaa on tainnut takarengas sauhutakkin )...
Paineita kun tarkastelee/säätelee tarpeeksi usein niin saa renkaan ikää jatkettua melkolailla.
siitä se lähtee kun kaasua kääntää...
361.23 km/h Halli 2014
361.23 km/h Halli 2014