Ohjetta eturattaaseen

Alustan/jousituksen säädöt, renkaat/vanteet, ketjut/rattaat.
Tarinaa myös jarruista.
109-1197707696

Viesti Kirjoittaja 109-1197707696 »

Heip

Ohje miten irrotetaan ja mikä on tähden muotoinen "mutteri" ennen varsinaista mutteria joka kiinni pitää eturatasta?

Varsinaisessa mutterin irrotuksessa varmaan vaihde päälle jottei pyöri mukana?
Avatar
Titaani
Viestit: 887
Liittynyt: 27 Syys 2006, 20:32
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Titaani »

Lukitusruuvi pois ensin. Ei vaihdetta päälle, vaan lukitaan takarengas esim puukapulalla ja sitten mutteri auki.
SMR - team

UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Kyseinen "tähti" antaa nopeusanturille pyörimisnopeustiedon. Sehän on siinä akselin päässä kuusiokolopultilla kiinni. Pistä sopiva klapi vanteen ja svingin väliin kun väännät auki niin ei pyöri ympäri. Ja tarpeeksi pitkä varsi auttaa vääntämisessä. :)
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
Kekku
Viestit: 295
Liittynyt: 08 Helmi 2005, 10:54
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kekku »

Onhan mopossa takajarru, ei tarvii klapeja.
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

jarrukin toimii, sitteku on oikeesti kiinni niin toi klapijuttu on seuraava vaihtoehto. Niin ja mutteripyssyt pidetään kaukana tästä hommasta jos ei haluu aukasta konetta vaihteiston korjauksen takia.
Avatar
snuggles
Viestit: 1751
Liittynyt: 22 Joulu 2005, 16:39
Paikkakunta: aakoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja snuggles »

Ei muuta ku rautakanki eturattaan ja rungon väliin, ei jousta turhia :D

Kuinkas, auttaako pulttipyssyllä aukoa kytkinkoriakaan ? (nimim. kylä lähtee)
team - SMR

- prayers have the same value as facebook likes ... zero -

http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Avatar
Kekku
Viestit: 295
Liittynyt: 08 Helmi 2005, 10:54
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kekku »

Mieluummin kääntää auki ja kiinni.
Korista saa pidettyä kiinni vanhoista kytkinlevyistä ja tangon pätkästä tehdyllä "avaimella"
Ja vaihde vapaalla, aina, paitsi ajaessa . . .
"Merkkihuollot" on eriasia . . .
Vastaa Viestiin