Sivu 1/2

Lähetetty: 01 Helmi 2007, 10:31
Kirjoittaja Jone
Onko kellään käyttökokemuksia Michelin Pilot Power 2CT.stä?
Kiinnostaa saavutetaanko 2CT:llä käytännössä jotain etua tavalliseen Poweriin verrattuna? Mainosmiehet kehuu, että on sivuilta vielä pehmeämpi siis pitävämpi ja kulutuskestävyys pitäisi ilmeisesti olla myös parempi.Onko kukaan kokeillut?

Lähetetty: 01 Helmi 2007, 17:53
Kirjoittaja 77-1120930780
Mielenkiintoista olisi tietää onko 2CT:n keskiosan kumi kovempaa kuin tavallisen Powerin kumi vai yhtä kovaa. Muuten kulutuskestävyys tuskin on pidempi kuin tavallisella. Omassa ajossa tuo rengas siis loppuu ensin keskeltä, vika kuskissa.

Lähetetty: 01 Helmi 2007, 18:58
Kirjoittaja 109-1159285982
Viime kesän ajelin 2ct:llä ja ensi kesälle taakse ainakin tulee nomaali power. Ei sillä etteikö tuo 2ct olisi todella hyvä kumi, mutta ainakin minun käytössä en löydä syytä miksi maksaisin enemmän siitä kun tavallinen powerikin ominaisuuksiltaa riittää minulle. Jos tuota hinta eroa ei olisi ja ajaisin vähemmän matkaa, ottaisin 2ct:n.

En tiedä mikä on totuus, mutta minä ainakin olen elänyt siinä luulossa että noiden keskiosan kovuus olisi sama...

Lähetetty: 01 Helmi 2007, 19:18
Kirjoittaja 77-1169229044
Myös itsellä on käsitys että ainoastaan reunoja olisi "pehmennetty" paremman pidon saamiseksi. Eli periaatteessa ei antaisi sen enempää kilsoja, mutta mahdollistaisi sitäkin hulvattomamman ajokäyttäytymisen :turbobusa:

http://www.michelin.co.uk/uk/front/affich.jsp?codeRubrique=66

Lähetetty: 01 Helmi 2007, 19:52
Kirjoittaja jarim
Ainakin allekirjoittaneella esim. Kemorassa loppuu ihan muualta varat kuin renkaista, alla siis normaali Powerit...

Lähetetty: 01 Helmi 2007, 21:10
Kirjoittaja Sepe
jarim kirjoitti:Ainakin allekirjoittaneella esim. Kemorassa loppuu ihan muualta varat kuin renkaista, alla siis normaali Powerit...

No mutta sä oletkin tollanen "häirikökaahari". :D :thumbup:




Edited By Sepe on 1170357042

Lähetetty: 02 Helmi 2007, 00:36
Kirjoittaja Jone
Taidan laittaa nuo normaali Powerit. Tarkotus on käydä toisinaan radalla niin ei vihti ihan touring-kumeja laittaa. Jopspa tässä olis kompromissirengas, joka kestäis kohtuullisesti kilsoja kadullakin. ???

Lähetetty: 02 Helmi 2007, 17:05
Kirjoittaja suiza
Suosittelen normaalia Poweria, 2 CT:stä en osaa sanoa mitään? Todella hyvin pelaa kadulla ja radalla. Paineet kun pitää ilman lämpöön verrattuna oikealla tasolla niin pitoa riittää. Ja kun lähtee luistamaan , lähtee tosi "sievästi" eli tee äkkinäisiä liikkeitä.
Sadekelilläkin pito on hyvä.
Itsellä sievällä ajolla kesti takanen ~7000km :bike: (Silloin kyllä jo kangas paistoi)

Lähetetty: 02 Helmi 2007, 21:11
Kirjoittaja 109-1138013484
Ainakin tänään messuilla Michelinin osastolla tyttö väitti, että 2CT:n keskiosankovuus on sama, kuin normi powerin.

Lähetetty: 03 Helmi 2007, 15:15
Kirjoittaja Jone
mikzu kirjoitti:Ainakin tänään messuilla Michelinin osastolla tyttö väitti, että 2CT:n keskiosankovuus on sama, kuin normi powerin.

Ok.Se on varmaan faktaa, kun edustajalta kysytty.Vai olikohan se tyttö vain puhtaasti messurekvisiittaa :D No saatan käydä ite Michelinin osastolla kattelemassa, kun messulle olen menossa huomenna.

Lähetetty: 03 Helmi 2007, 22:19
Kirjoittaja 77-1169229044
No henk.koht mielipide on, että normikäyttöön ei kannata ottaa 2CT. Hintaeroa on sen verran, että sitä ei pysty normi käytössä ulosmittaamaan. Jos käy radalla ja jostain syystä kaipaa vähän lisää renkaalta, niin sitten voisi olla hyvä vaihtoehto.

Lähetetty: 05 Helmi 2007, 00:51
Kirjoittaja Jone
MPM-Performance kirjoitti:No henk.koht mielipide on, että normikäyttöön ei kannata ottaa 2CT. Hintaeroa on sen verran, että sitä ei pysty normi käytössä ulosmittaamaan. Jos käy radalla ja jostain syystä kaipaa vähän lisää renkaalta, niin sitten voisi olla hyvä vaihtoehto.

Michelinin edustaja messuilla puhui samaan tyyliin. 2CT:ssä tosiaan ei ole muuta eroa normaali Poweriin kuin kapea n.1cm kaista pehmeämpää kumia olka-alueella.

Yllättäen Michelin-ukko alkoi kehumaan tuota uudistettua Pilot Road 2:sta. On kuulemma selvästi parempi kuin vanha Road, joka ei ilmeisesti Busan alla ollut oiken mikään. Uudessa Roadissa käytetään tuota kahden kumilaadun tekniikkaa eli reunoilla pehmeämpää ja keskellä kovempaa. Taitaa kuitenkin olla satunnaiseenkin rata-ajoon arveluttava vaihtoehto.

Lähetetty: 22 Huhti 2008, 00:07
Kirjoittaja MGa
Paljos näillä 2CT ja normilla on hintaeroo?
Osaisko joku vinkata mulle mistä kannattasi Turusta hakee uutta renkulaa alle kun toi Diablo meni 4000km slicksiks ja en yhtään oo polttanu...

Lähetetty: 22 Huhti 2008, 08:38
Kirjoittaja toimeve
Jone kirjoitti:Yllättäen Michelin-ukko alkoi kehumaan tuota uudistettua Pilot Road 2:sta. On kuulemma selvästi parempi kuin vanha Road, joka ei ilmeisesti Busan alla ollut oiken mikään. Uudessa Roadissa käytetään tuota kahden kumilaadun tekniikkaa eli reunoilla pehmeämpää ja keskellä kovempaa. Taitaa kuitenkin olla satunnaiseenkin rata-ajoon arveluttava vaihtoehto.
...hyvin on toiminu Pilot Road 2 tuossa alunperin sinun ja nykysin minun omistamassa Busassa :cool:

Lähetetty: 13 Touko 2008, 21:59
Kirjoittaja 109-1180512207
2ct pilot powerilla ajettu n6tkm, pintaa keskellä n1mm, reunoilla pintaa kyllä riittää 3-4mm, hyvä kumi sais vaan olla kulutuskestävyyttä enempi.

edessä pilot road2 jossa Hyvin pintaa jäljellä, joskin keskellä rengasta n. 1-2mm leveä "ura" joka kiertää koko renkaan ympäri, käväsin rengasta näyttämässä liikkeessä - myyjä ei osannut kertoa mistä ura on tullut, lähetettiin kuva ja nyt odotellaan michelin-ukolta vastausta.