Busaillen jopa kolme kertaa maapallon ympäri ! - ...
- Shadow \m/d-.-b\m/
Oonpa minä ihmetellyki missä se jokkebusa luuraa. No kuuluihan siitä miehestä vihdoin! Tuu Busamiittiin ens viikonloppuna?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
- jokkebusa
- Viesti:
....no näiden ym.pulautteiden perusteella en sitten kuitenkaan julkaise täällä kokonaisena esseetäni: 79999 , josta tuo sivu oli sen yksi sivu otsikoltaan, jota en en tässä enää toiston vuoksi viitsi toistaa.
Tämä siksi, että Varjoista nousisi kaiketi vain lisää kateudesta vihreitä naamoja, ja Porsliinisin busin kulkevaiset haluaisvat ehkä myydä minulle enemmänkin erivärisiä nappeja
Himoksellinen maistuisi varmaan mullekin tulevana viikonloppuna Jari, mutta jos sitten taas tulee unohdettua tämä hyvin tunnettu viisaus - alkoholin nauttiminen ei ole suositeltavaa krapulaa edeltävänä päivänä- johon voinen lisätä- tahi runosuolensa tyhjennyksessä esiintulleen sisällön julkaiseminen heti sen jälkeisenä päivänä :fing
Tämä siksi, että Varjoista nousisi kaiketi vain lisää kateudesta vihreitä naamoja, ja Porsliinisin busin kulkevaiset haluaisvat ehkä myydä minulle enemmänkin erivärisiä nappeja
Himoksellinen maistuisi varmaan mullekin tulevana viikonloppuna Jari, mutta jos sitten taas tulee unohdettua tämä hyvin tunnettu viisaus - alkoholin nauttiminen ei ole suositeltavaa krapulaa edeltävänä päivänä- johon voinen lisätä- tahi runosuolensa tyhjennyksessä esiintulleen sisällön julkaiseminen heti sen jälkeisenä päivänä :fing
...dont you agree...ehhh..?