APUA!

Tänne myös vaihteistoon ja kytkimeen liittyvät asiat
Pontsei
Viestit: 2
Liittynyt: 26 Maalis 2019, 18:34

Viesti Kirjoittaja Pontsei »

Hieman taustatietoa, eli rakentelin Escort mk1 -02 Busan moottorilla, tulee asfaltti sprintti käyttöön. Ensimmäistä versiota kävin dynossa ajamassa, moottori toimi hyvin ja kierti nätisti rajoittajaan asti, sitten tuli rytinää kun vetoakseli hajosi... No auto talliin ja rakensin uuden veto järjestelmän ja uudestaan dynoon kokeilemaan, nyt jostain syystä afr menee todella rikkaalle noin 8000rpm jälkeen eikä jaksa mennä ylös asti. Kävin jäällä testaamassa, muuten kaikki toimii mutta ei kierrä kunnolla..? Missä voisi olla vikaa? Mittaristo ei anna vikakoodit kuin c92, jolla ei liene tähän vaikutusta. Paikallaan kun antaa nopeasti kaasua, niin lyö tulta imupuolelle, sitäkään ei tehnyt aluksi :O kaikki vinkit tervetulleita :bulb:
Pontsei
Viestit: 2
Liittynyt: 26 Maalis 2019, 18:34

Viesti Kirjoittaja Pontsei »

TPS anturi oli jäätynyt ja se muovi käikäle hajonnut sen sisältä, myöskin TPS liitin oli huono, nyt johdot tinattu ja toimii :;): kaiken tämän lisäksi olin kytkenyt ajatuksissani iap anturin imusarjaan :oho:
Avatar
Jape79
Viestit: 368
Liittynyt: 05 Touko 2018, 18:34
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Jape79 »

Nopeestihan tuo vika löyty :thumbup:
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Vastaa Viestiin