Kytkimen työsylinterin tukirauta Gen1

Tänne myös vaihteistoon ja kytkimeen liittyvät asiat
pamppu
Viestit: 6
Liittynyt: 03 Huhti 2013, 13:53
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja pamppu »

Juuh elikkäs,
mistäs saisi tukiraudan Gen1-bussin kytkimen työsylinterille?
Kannattaa varmaan nyt laittaa (ahtamisen yhteydessä) ennen kun on rikki eka kerran?
1340R86
Viestit: 685
Liittynyt: 29 Elo 2011, 01:54
Paikkakunta: N60° E24°

Viesti Kirjoittaja 1340R86 »

pamppu kirjoitti:Juuh elikkäs,
mistäs saisi tukiraudan Gen1-bussin kytkimen työsylinterille?
Kannattaa varmaan nyt laittaa (ahtamisen yhteydessä) ennen kun on rikki eka kerran?
Tuomoinen on ollut itsellä jäykien jousien kaverina ja hyvin kestänyt

http://store.schnitzracing.com/ape-clu....a-99-07
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
Avatar
BaTTman
Viestit: 583
Liittynyt: 25 Huhti 2008, 09:06
Paikkakunta: Muurame

Viesti Kirjoittaja BaTTman »

Typerä kysymys, mutta onko kytkimelle tehty jotain? Vai mitä varten tuo on?
Come what(ever) may.

--Under 200 mph club; 177 mph--
1340R86
Viestit: 685
Liittynyt: 29 Elo 2011, 01:54
Paikkakunta: N60° E24°

Viesti Kirjoittaja 1340R86 »

BaTTman kirjoitti:Typerä kysymys, mutta onko kytkimelle tehty jotain? Vai mitä varten tuo on?
Estää tuon kopan vääntymistä(rikki menoa) jäykempiä jousia käyttäessä (itsellä tuo ja kytkimessä ultrahard vieterit hyvin on kytkin toiminut) missä kytkimen työ sylinteri on kiinni
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Jep. Ainakin yhden rikki menneen kopan olen nähnyt ihan vakiojousien kanssakin.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Heksa
Viestit: 1190
Liittynyt: 06 Heinä 2008, 19:51

Viesti Kirjoittaja Heksa »

jarim kirjoitti:Jep. Ainakin yhden rikki menneen kopan olen nähnyt ihan vakiojousien kanssakin.
oisko ollut kiinni jäänyttä paskaa kytkintyöntötangossa
ja sen takia hajonnut koppa
SMR
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

En tiedä. Laitettiin tukilaippa, toimii vieläki.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
pamppu
Viestit: 6
Liittynyt: 03 Huhti 2013, 13:53
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja pamppu »

1340R86 kirjoitti:
BaTTman kirjoitti:Typerä kysymys, mutta onko kytkimelle tehty jotain? Vai mitä varten tuo on?

Estää tuon kopan vääntymistä(rikki menoa) jäykempiä jousia käyttäessä (itsellä tuo ja kytkimessä ultrahard vieterit hyvin on kytkin toiminut) missä kytkimen työ sylinteri on kiinni

Vahvemmat jouset kytkimessä, ja varmuuden varalta toi kiinni.
Vaihdetaan sitte muut osat kun alkaa luistamaan.

Estää tuon kopan vääntymistä(rikki menoa) jäykempiä jousia käyttäessä (itsellä tuo ja kytkimessä ultrahard vieterit hyvin on kytkin toiminut) missä kytkimen työ sylinteri on kiinni

Vahvemmat jouset kytkimessä, ja varmuuden varalta toi kiinni.
Vaihdetaan sitte muut osat kun alkaa luistamaan.
Avatar
BaTTman
Viestit: 583
Liittynyt: 25 Huhti 2008, 09:06
Paikkakunta: Muurame

Viesti Kirjoittaja BaTTman »

Näin aavistelinkin, mutta piti varmistaa.



Edited By BaTTman on 1427685842
Come what(ever) may.

--Under 200 mph club; 177 mph--
Vastaa Viestiin