Kytkimen työsylinterin tukirauta Gen1
Tuomoinen on ollut itsellä jäykien jousien kaverina ja hyvin kestänytpamppu kirjoitti:Juuh elikkäs,
mistäs saisi tukiraudan Gen1-bussin kytkimen työsylinterille?
Kannattaa varmaan nyt laittaa (ahtamisen yhteydessä) ennen kun on rikki eka kerran?
http://store.schnitzracing.com/ape-clu....a-99-07
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
Estää tuon kopan vääntymistä(rikki menoa) jäykempiä jousia käyttäessä (itsellä tuo ja kytkimessä ultrahard vieterit hyvin on kytkin toiminut) missä kytkimen työ sylinteri on kiinniBaTTman kirjoitti:Typerä kysymys, mutta onko kytkimelle tehty jotain? Vai mitä varten tuo on?
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
Jep. Ainakin yhden rikki menneen kopan olen nähnyt ihan vakiojousien kanssakin.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
En tiedä. Laitettiin tukilaippa, toimii vieläki.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
1340R86 kirjoitti:BaTTman kirjoitti:Typerä kysymys, mutta onko kytkimelle tehty jotain? Vai mitä varten tuo on?
Estää tuon kopan vääntymistä(rikki menoa) jäykempiä jousia käyttäessä (itsellä tuo ja kytkimessä ultrahard vieterit hyvin on kytkin toiminut) missä kytkimen työ sylinteri on kiinni
Vahvemmat jouset kytkimessä, ja varmuuden varalta toi kiinni.
Vaihdetaan sitte muut osat kun alkaa luistamaan.
Estää tuon kopan vääntymistä(rikki menoa) jäykempiä jousia käyttäessä (itsellä tuo ja kytkimessä ultrahard vieterit hyvin on kytkin toiminut) missä kytkimen työ sylinteri on kiinni
Vahvemmat jouset kytkimessä, ja varmuuden varalta toi kiinni.
Vaihdetaan sitte muut osat kun alkaa luistamaan.