Tehetin koneeseen aikanaan remontin nostolevyn asennuksessa , tarkistettiin laatikko ja laakeroinnit samalla .
Kun kone käynnistettiin , katkesi pako nokka akseli hammaspyörän puolelta ensimmäisten nokkien välistä .
Pelkääjän puolen Puolanjohdot oli omasta huolimattomuudesta johtuen väärin ja poksahti .
Oisko poksahdus voinu katkasta akselin ? Onko KELLÄÄN KOSKAAN KATKENNU AKSELEITA ?
Onni onnettomuudessa , kaikki meni hyvin loppujen lopuksi . Venat säily ehjänä ja ite sai oppia Busan moottorin pura ja kokoa taidon .
Mopolla ajettukki jo kolmisen tonnia ilman huolia muusta kuin takapyörän silenemisestä ennenaikaisesti
Pikkusen kiukkunen on kun kääntää kahvaa
Eilen penkitettiin 288 hv/237 Nm takapyörältä ja asfaltti on +13 lämpötilassa ihan hillittömän liukasta
Nokka akselin katkeaminen - Gen 1
Aikanaan Taxista katkesi nokka-akseli vastaavasta kohdasta kuin sullakin, tosin sillä oli ajettu koneen kasauksen jälkeen puoli kautta ja poksasti vartti hommissa.finvalp kirjoitti:Tehetin koneeseen aikanaan remontin nostolevyn asennuksessa , tarkistettiin laatikko ja laakeroinnit samalla .
Kun kone käynnistettiin , katkesi pako nokka akseli hammaspyörän puolelta ensimmäisten nokkien välistä .
Pelkääjän puolen Puolanjohdot oli omasta huolimattomuudesta johtuen väärin ja poksahti .
Oisko poksahdus voinu katkasta akselin ? Onko KELLÄÄN KOSKAAN KATKENNU AKSELEITA ?
Onni onnettomuudessa , kaikki meni hyvin loppujen lopuksi . Venat säily ehjänä ja ite sai oppia Busan moottorin pura ja kokoa taidon .
Mopolla ajettukki jo kolmisen tonnia ilman huolia muusta kuin takapyörän silenemisestä ennenaikaisesti
Pikkusen kiukkunen on kun kääntää kahvaa
Eilen penkitettiin 288 hv/237 Nm takapyörältä ja asfaltti on +13 lämpötilassa ihan hillittömän liukasta
Säilyikö ketju ehjänä finvalp?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport