Alakerran laakerit
Eipä niissä kait mitään ihmeellistä. Lohkosta ja kampurasta löytyy koodattuna mitat ja niiden perusteella huoltomanuaali kertoo oikeat laakerit jos väri alkuperäisessä laakerissa ei ole enää luettavissa.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Millä lailla ? Ja mistä mihin siirryit ?BusaCormaX kirjoitti:Siiryin paksumpaan öljyyn erään kawakaverin neuvosta, eron kyllä voi huomata...
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- CormaX
- Viestit: 663
- Liittynyt: 11 Elo 2009, 22:15
- Paikkakunta: Etelä-pohojanmaa/Peräseinäjoki
- Viesti:
Ja eikös se vähän niin ole että jos esim. kaupunkiajos "tykkää" puikottaa niin toi 20/50 soveltuu paremmin? Eikä toi kait hullumpaa ole matka-ajossakaan. Mulla noi matka-ajot ei viime vuosina ole olleet hirveen pitkiä...pian 4v likka sitoo aikalailla "pysyttelemään" reviirillään
Mutta mulla toi öljy ainakin "pelittänyt" hyvin, kaverilla ZZR1400 ja käyttänyt sitä alusta saakka(siis sillä uskalsi suositella kokeilemaan 20/50 öljyä ja EXP mielestäni sopivaa voiteluainetta kaxpyäräselle.
Mimmosia öljyä muut käyttää ja minkalaisia kokemuksia, hyödyt ja haitat???
![Thumbs up :thumbup:](./images/smilies/thmbup.gif)
Mutta mulla toi öljy ainakin "pelittänyt" hyvin, kaverilla ZZR1400 ja käyttänyt sitä alusta saakka(siis sillä uskalsi suositella kokeilemaan 20/50 öljyä ja EXP mielestäni sopivaa voiteluainetta kaxpyäräselle.
Mimmosia öljyä muut käyttää ja minkalaisia kokemuksia, hyödyt ja haitat???
Onkos täänyt sitte sitä vaille et ku koneen kolinat kovenee ni sitte siirrytään vaseliiniin..... Nimim Delvakkia en ole kokeillut enkä kokeile
Ps kuulus varmaan juuperi osastolle![Thumbs up :thumbup:](./images/smilies/thmbup.gif)
![Omituinen :omituinen:](./images/smilies/weird.gif)
Ps kuulus varmaan juuperi osastolle
![Thumbs up :thumbup:](./images/smilies/thmbup.gif)
Se parhaiten nauraa, kellä on vahvin lääkitys !
Ne tekköö jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo. Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin.
Ne tekköö jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo. Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin.
Olenko ymmärtänyt nyt oikein kun kiertokangessa on numero 2 ja kampurassa on numerosarja L1222R niin nuo numerot on lueteltu vasemmalta oikealle eli magneeton puolelta ja tuo 1 vasemmalta tarkottaa että tulee musta laakeri? Kaikissa muissa on näkyvillä ruskea. Tyhmänä kyselen että muuttuuko nuo välykset sitten jos vaihtaa kanget vai onko kanget tehty jonkun standardin mukaan ja niissä ei välykset vaihtele, vaan ainoastaan kampurassa niinkuin olettaisin? Kiitos ja anteeksi. Mutta olisi hyvä saada tilattua oikeat laakerit.. ???
100 m/s club
![Turbo Busa :turbobusa:](./images/smilies/busa_smiley.gif)
![Turbo Busa :turbobusa:](./images/smilies/busa_smiley.gif)
http://aperaceparts.com/tech/hayabusacrankspecs.htmlPRM75 kirjoitti:Olenko ymmärtänyt nyt oikein kun kiertokangessa on numero 2 ja kampurassa on numerosarja L1222R niin nuo numerot on lueteltu vasemmalta oikealle eli magneeton puolelta ja tuo 1 vasemmalta tarkottaa että tulee musta laakeri? Kaikissa muissa on näkyvillä ruskea. Tyhmänä kyselen että muuttuuko nuo välykset sitten jos vaihtaa kanget vai onko kanget tehty jonkun standardin mukaan ja niissä ei välykset vaihtele, vaan ainoastaan kampurassa niinkuin olettaisin? Kiitos ja anteeksi. Mutta olisi hyvä saada tilattua oikeat laakerit.. ???
Olisikohan tuosta tulkinta apua
jos vaihtaa vaikka tako kanget niin välykset kannatta kyllä mitata vaika plastigagella
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili