Sivu 1/1
Lähetetty: 24 Kesä 2013, 20:44
Kirjoittaja 104-1372095477
Morjens kaikki,
vaihdoinpa tuossa männä viikolla tupla-X:n Busaan eikä ainakaan vielä kaduta...
Mutta, soitin tänään edelliselle omistajalle ja kävi ilmi, että pyörässä on ollut kiinni Akran vaimentimet ilman noise killereitä ja moottori on penkissä säädetty noille putkille.
Minulle pyörä tuli vakioputkilla, mutta ne on vain ruuvattu kiinni, pyörä on edelleen Akran säädöissä.
Mitenkäs nyt sitten helpoiten saisin koneen takaisin alkuperäisiin säätöihin vai onko turhaa vaivannäköä?
Lähetetty: 24 Kesä 2013, 20:58
Kirjoittaja breaker
Sillä samaisella Ecueditor ohjelmalla josta taisi sun kanssa olla puhelimessa puhetta (kyselit neuvoja busan ostamiseen).
Eli sinne CDI/ECU boxiin ajetaan orkkiskartta ja asetukset takaisin.
Lähetetty: 24 Kesä 2013, 20:59
Kirjoittaja Vajukki
Osta samanlaiset suorat putket.
Kohta kumminkin kyllästyt siihen ompelukoneen surinaan 
Lähetetty: 24 Kesä 2013, 21:06
Kirjoittaja 104-1372095477
breaker kirjoitti:Sillä samaisella Ecueditor ohjelmalla josta taisi sun kanssa olla puhelimessa puhetta (kyselit neuvoja busan ostamiseen).
Eli sinne CDI/ECU boxiin ajetaan orkkiskartta ja asetukset takaisin.
Edellinen omistaja tiesi kertoa myös, että koneen säätänyt kaveri oli tehnyt pyörään TRE-modin (ei valmista palikkaa vaan itse moisen nykertänyt). Ecueditorin käytön yhteydessä varoitellaan että TRE-modit voivat aiheuttaa ongelmia, eli pitäisikö tuokin sitten saada pois käytöstä?
Lähetetty: 24 Kesä 2013, 21:07
Kirjoittaja 104-1372095477
Vajukki kirjoitti:Osta samanlaiset suorat putket.
Kohta kumminkin kyllästyt siihen ompelukoneen surinaan

Suunnitelmissa on ostaa koko putkisto, sen vuoksi en halunnut maksaa extraa noista vaimentimista...
Lähetetty: 25 Kesä 2013, 23:13
Kirjoittaja 104-1372095477
No niin,
kysyin tänään asetusten palauttamisesta Kössiltä Ylöjärveltä ja Tampereen Heinosta ja molempien kanta oli, että turha palauttaa. Eli näillä mennään kunnes säädetään kokoputkistolle uusiksi.
Lähetetty: 26 Kesä 2013, 10:52
Kirjoittaja Vajukki
Olen itse vaihtanut pari kertaa vakioputkia tuohon suorille putkille säädettyyn ja kyllä se niin vaisusti vastailee kaasuun ettei sillä kauaa viitsi ajella.
Lähetetty: 11 Heinä 2013, 02:20
Kirjoittaja keitsi
Aika lailla sopivat säädöt tulee varmaan, jos avarrat vakioputket, kuten minun pyörään on tehty. Niihin modeihin löytyy varmaan hyvät ohjeetkin jostain, samat periaatteet kuin autohommissa. Tuskin suorien vaimentimien välillä on kummosia virtauseroja?
Sullahan käy pyörä nyt aavistuksen rikkaalla, vääntöä puuttuu.
Tulee ihan mukavan kuulonen käyntiääni, tässä jotain videota.
Tässä oma dynolappu, avarretuille vakioputkille säädetty pyörä.
Edited By keitsi on 1373498634