Busan säädöt alkuperäisiksi?
Morjens kaikki,
vaihdoinpa tuossa männä viikolla tupla-X:n Busaan eikä ainakaan vielä kaduta...
Mutta, soitin tänään edelliselle omistajalle ja kävi ilmi, että pyörässä on ollut kiinni Akran vaimentimet ilman noise killereitä ja moottori on penkissä säädetty noille putkille.
Minulle pyörä tuli vakioputkilla, mutta ne on vain ruuvattu kiinni, pyörä on edelleen Akran säädöissä.
Mitenkäs nyt sitten helpoiten saisin koneen takaisin alkuperäisiin säätöihin vai onko turhaa vaivannäköä?
vaihdoinpa tuossa männä viikolla tupla-X:n Busaan eikä ainakaan vielä kaduta...
Mutta, soitin tänään edelliselle omistajalle ja kävi ilmi, että pyörässä on ollut kiinni Akran vaimentimet ilman noise killereitä ja moottori on penkissä säädetty noille putkille.
Minulle pyörä tuli vakioputkilla, mutta ne on vain ruuvattu kiinni, pyörä on edelleen Akran säädöissä.
Mitenkäs nyt sitten helpoiten saisin koneen takaisin alkuperäisiin säätöihin vai onko turhaa vaivannäköä?
breaker kirjoitti:Sillä samaisella Ecueditor ohjelmalla josta taisi sun kanssa olla puhelimessa puhetta (kyselit neuvoja busan ostamiseen).
Eli sinne CDI/ECU boxiin ajetaan orkkiskartta ja asetukset takaisin.
Edellinen omistaja tiesi kertoa myös, että koneen säätänyt kaveri oli tehnyt pyörään TRE-modin (ei valmista palikkaa vaan itse moisen nykertänyt). Ecueditorin käytön yhteydessä varoitellaan että TRE-modit voivat aiheuttaa ongelmia, eli pitäisikö tuokin sitten saada pois käytöstä?
Aika lailla sopivat säädöt tulee varmaan, jos avarrat vakioputket, kuten minun pyörään on tehty. Niihin modeihin löytyy varmaan hyvät ohjeetkin jostain, samat periaatteet kuin autohommissa. Tuskin suorien vaimentimien välillä on kummosia virtauseroja?
Sullahan käy pyörä nyt aavistuksen rikkaalla, vääntöä puuttuu.
Tulee ihan mukavan kuulonen käyntiääni, tässä jotain videota.
Tässä oma dynolappu, avarretuille vakioputkille säädetty pyörä.
Edited By keitsi on 1373498634
Sullahan käy pyörä nyt aavistuksen rikkaalla, vääntöä puuttuu.
Tulee ihan mukavan kuulonen käyntiääni, tässä jotain videota.
Tässä oma dynolappu, avarretuille vakioputkille säädetty pyörä.
Edited By keitsi on 1373498634
GSX1300RT K1