Busan säädöt alkuperäisiksi?

Tänne myös vaihteistoon ja kytkimeen liittyvät asiat
104-1372095477

Viesti Kirjoittaja 104-1372095477 »

Morjens kaikki,

vaihdoinpa tuossa männä viikolla tupla-X:n Busaan eikä ainakaan vielä kaduta...

Mutta, soitin tänään edelliselle omistajalle ja kävi ilmi, että pyörässä on ollut kiinni Akran vaimentimet ilman noise killereitä ja moottori on penkissä säädetty noille putkille.

Minulle pyörä tuli vakioputkilla, mutta ne on vain ruuvattu kiinni, pyörä on edelleen Akran säädöissä.

Mitenkäs nyt sitten helpoiten saisin koneen takaisin alkuperäisiin säätöihin vai onko turhaa vaivannäköä?
breaker
Viestit: 43
Liittynyt: 14 Joulu 2011, 17:32
Paikkakunta: finland

Viesti Kirjoittaja breaker »

Sillä samaisella Ecueditor ohjelmalla josta taisi sun kanssa olla puhelimessa puhetta (kyselit neuvoja busan ostamiseen).

Eli sinne CDI/ECU boxiin ajetaan orkkiskartta ja asetukset takaisin.
Vajukki
Viestit: 53
Liittynyt: 04 Kesä 2010, 17:35

Viesti Kirjoittaja Vajukki »

Osta samanlaiset suorat putket.
Kohta kumminkin kyllästyt siihen ompelukoneen surinaan :cool:
104-1372095477

Viesti Kirjoittaja 104-1372095477 »

breaker kirjoitti:Sillä samaisella Ecueditor ohjelmalla josta taisi sun kanssa olla puhelimessa puhetta (kyselit neuvoja busan ostamiseen).

Eli sinne CDI/ECU boxiin ajetaan orkkiskartta ja asetukset takaisin.

Edellinen omistaja tiesi kertoa myös, että koneen säätänyt kaveri oli tehnyt pyörään TRE-modin (ei valmista palikkaa vaan itse moisen nykertänyt). Ecueditorin käytön yhteydessä varoitellaan että TRE-modit voivat aiheuttaa ongelmia, eli pitäisikö tuokin sitten saada pois käytöstä?
104-1372095477

Viesti Kirjoittaja 104-1372095477 »

Vajukki kirjoitti:Osta samanlaiset suorat putket.
Kohta kumminkin kyllästyt siihen ompelukoneen surinaan :cool:
Suunnitelmissa on ostaa koko putkisto, sen vuoksi en halunnut maksaa extraa noista vaimentimista...
104-1372095477

Viesti Kirjoittaja 104-1372095477 »

No niin,

kysyin tänään asetusten palauttamisesta Kössiltä Ylöjärveltä ja Tampereen Heinosta ja molempien kanta oli, että turha palauttaa. Eli näillä mennään kunnes säädetään kokoputkistolle uusiksi.
Vajukki
Viestit: 53
Liittynyt: 04 Kesä 2010, 17:35

Viesti Kirjoittaja Vajukki »

Olen itse vaihtanut pari kertaa vakioputkia tuohon suorille putkille säädettyyn ja kyllä se niin vaisusti vastailee kaasuun ettei sillä kauaa viitsi ajella.
Avatar
keitsi
Viestit: 99
Liittynyt: 27 Touko 2012, 12:16
Paikkakunta: Muhos

Viesti Kirjoittaja keitsi »

Aika lailla sopivat säädöt tulee varmaan, jos avarrat vakioputket, kuten minun pyörään on tehty. Niihin modeihin löytyy varmaan hyvät ohjeetkin jostain, samat periaatteet kuin autohommissa. Tuskin suorien vaimentimien välillä on kummosia virtauseroja?
Sullahan käy pyörä nyt aavistuksen rikkaalla, vääntöä puuttuu.

Tulee ihan mukavan kuulonen käyntiääni, tässä jotain videota.
Tässä oma dynolappu, avarretuille vakioputkille säädetty pyörä.




Edited By keitsi on 1373498634
GSX1300RT K1
Vastaa Viestiin