Vaihteistosta - 2:nen hyppii

Tänne myös vaihteistoon ja kytkimeen liittyvät asiat
Avatar
PRM75
Viestit: 267
Liittynyt: 07 Touko 2008, 20:17
Paikkakunta: Rautalampi

Viesti Kirjoittaja PRM75 »

Oisko kellään tietoo kuka osais tehdä viisteet mun vaihde rattaaseen et kakkonen rupeis pysymään sisällä.. Hirvasojaa en ole saanut kiinni puhelimella tai s-postillakaan..
:thumbdown: Ja sit tietoo et mitä muuta sinne tarttee ostella? Viimeks vaihdoin siirtäjät, 3-4 rattaan sekä 6 rattaan, kun joku näistä sanoi hyppimisen johtuvan.. Nyt vaihdan myös siirtäjien tangot.. Tää alkaa jo vaikuttaa musta huolestuttavalle kun kolmas kerta jo kun laatikko levällään.. :apua:
100 m/s club
:turbobusa:
Avatar
Jaakko
Viestit: 618
Liittynyt: 24 Huhti 2005, 21:03
Paikkakunta: länsi suomi

Viesti Kirjoittaja Jaakko »

multa vois löytyä viel yksi tuollainen ratas pari.
siirtorummussa voi myös olla vikaa, mut sen kai oot silmämääräisesti tarkistanu? siirtoakseleita on saatavana mallia billet, eli ei mikään onttoja putki. kakkosen hyppimiseen ei vaikuta muut rattaat.




Edited By Jaakko on 1299486635
jeejee 1/4 alle kympin
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

Kakkosen ratas jäi siis vaihtamatta ? Siinä syy miksi kakkonen hyppii viel...
Siirtäjätangot kannattaa vaihtaa billet malliin...
Avatar
PRM75
Viestit: 267
Liittynyt: 07 Touko 2008, 20:17
Paikkakunta: Rautalampi

Viesti Kirjoittaja PRM75 »

En muista vaihtuko kakkonenkin.. ehkä ei mut hallissahan nuo vanhat rattaat on tallella. Joku kertoi syyksi juuri nuo 3-4 ratas ja kutosen ratas.. Silloin muistan ihmetelleeni miksi kakkosta ei tartte vaihtaa.. Mut anyway, nyt ois tarkotus saada se lopullisesti kuntoon.. hope so..
100 m/s club
:turbobusa:
Avatar
PRM75
Viestit: 267
Liittynyt: 07 Touko 2008, 20:17
Paikkakunta: Rautalampi

Viesti Kirjoittaja PRM75 »

Jaakko kirjoitti:multa vois löytyä viel yksi tuollainen ratas pari.
siirtorummussa voi myös olla vikaa, mut sen kai oot silmämääräisesti tarkistanu? siirtoakseleita on saatavana mallia billet, eli ei mikään onttoja putki. kakkosen hyppimiseen ei vaikuta muut rattaat.
Siis kakkosen ratastako ei tartte vaihtaa??
100 m/s club
:turbobusa:
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Kakkosen ja kutosen rattaat sinne täytyy vaihtaa jos pelkkää vaihtoa. Mutta kun teettää ne viisteet niin alkaa myös pysymään eikä tartte koko ajan vaihtaa. Kokemusta on. Kysypä Vittaniemen Samilta / Samin Autopaja jos et Kujoa saa kiinni.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
Jaakko
Viestit: 618
Liittynyt: 24 Huhti 2005, 21:03
Paikkakunta: länsi suomi

Viesti Kirjoittaja Jaakko »

täällä ois kuvat kakkosvikaisesta laatikosta. pienempi ratas kytkinakselilta ja isompi vetoakselilta.
jeejee 1/4 alle kympin
Avatar
PRM75
Viestit: 267
Liittynyt: 07 Touko 2008, 20:17
Paikkakunta: Rautalampi

Viesti Kirjoittaja PRM75 »

Sain Pasin kiinni ja asia on hoidossa.. Katotaan saako askista vielä kalua.. ???
100 m/s club
:turbobusa:
Avatar
PRM75
Viestit: 267
Liittynyt: 07 Touko 2008, 20:17
Paikkakunta: Rautalampi

Viesti Kirjoittaja PRM75 »

PRM75 kirjoitti:Sain Pasin kiinni ja asia on hoidossa.. Katotaan saako askista vielä kalua.. ???
Hyvin pelaa aski ja pyörä nyt.. Kiitokset Kujolle busan "päivityksestä" :kippis:
100 m/s club
:turbobusa:
106-1303320118

Viesti Kirjoittaja 106-1303320118 »

Sama ongelma ja laatikko ois pöydällä. Siirtäjäänki syönyt tuo ratas uran. Mistä kannattaa ostaa kakkosen ja kutosen rattaat? Löytyykö maailmalta ja mihin rattaaseen se ura kannattas teettää? Löytyskö kuvia aiheesta
Avatar
PRM75
Viestit: 267
Liittynyt: 07 Touko 2008, 20:17
Paikkakunta: Rautalampi

Viesti Kirjoittaja PRM75 »

Ite ostin marmoritiskiltä rattaat ja siirtäjät ja billetti tangot http://www.dragrace.fi/ puulaakista. Tuolla http://www.yritysopas.com/tiedot/pasi-hirvasoja-motorsports/ Koneistutti jollakin 2:sen rattaaseen racecut:n ja laittoi askin kuntoon. Ja on pysynyt kakkonen sisässä.. :D
100 m/s club
:turbobusa:
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Eli tuosta:
Kuva

ja tuosta:
Kuva

... kun koneistaa nuo pitopinnat viistoiksi niinkuin isommillakin vaihteilla on niin alkaa pysymään paikoillaan. Jos ne nykyiset ei ihan toivottamassa kunnossa ole niin niistä saa tuolla kikalla ihan toimivat. Siirtäjähaarukan tarttet uuden.

Tuossa kuvassa näkyy omasta laatikosta se siirtäjä missä "rattaan kuva" kyljessä:
Kuva
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Vastaa Viestiin