Oisko kellään tietoo kuka osais tehdä viisteet mun vaihde rattaaseen et kakkonen rupeis pysymään sisällä.. Hirvasojaa en ole saanut kiinni puhelimella tai s-postillakaan.. Ja sit tietoo et mitä muuta sinne tarttee ostella? Viimeks vaihdoin siirtäjät, 3-4 rattaan sekä 6 rattaan, kun joku näistä sanoi hyppimisen johtuvan.. Nyt vaihdan myös siirtäjien tangot.. Tää alkaa jo vaikuttaa musta huolestuttavalle kun kolmas kerta jo kun laatikko levällään..
multa vois löytyä viel yksi tuollainen ratas pari.
siirtorummussa voi myös olla vikaa, mut sen kai oot silmämääräisesti tarkistanu? siirtoakseleita on saatavana mallia billet, eli ei mikään onttoja putki. kakkosen hyppimiseen ei vaikuta muut rattaat.
En muista vaihtuko kakkonenkin.. ehkä ei mut hallissahan nuo vanhat rattaat on tallella. Joku kertoi syyksi juuri nuo 3-4 ratas ja kutosen ratas.. Silloin muistan ihmetelleeni miksi kakkosta ei tartte vaihtaa.. Mut anyway, nyt ois tarkotus saada se lopullisesti kuntoon.. hope so..
Jaakko kirjoitti:multa vois löytyä viel yksi tuollainen ratas pari.
siirtorummussa voi myös olla vikaa, mut sen kai oot silmämääräisesti tarkistanu? siirtoakseleita on saatavana mallia billet, eli ei mikään onttoja putki. kakkosen hyppimiseen ei vaikuta muut rattaat.
Kakkosen ja kutosen rattaat sinne täytyy vaihtaa jos pelkkää vaihtoa. Mutta kun teettää ne viisteet niin alkaa myös pysymään eikä tartte koko ajan vaihtaa. Kokemusta on. Kysypä Vittaniemen Samilta / Samin Autopaja jos et Kujoa saa kiinni.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s) Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Sama ongelma ja laatikko ois pöydällä. Siirtäjäänki syönyt tuo ratas uran. Mistä kannattaa ostaa kakkosen ja kutosen rattaat? Löytyykö maailmalta ja mihin rattaaseen se ura kannattas teettää? Löytyskö kuvia aiheesta
... kun koneistaa nuo pitopinnat viistoiksi niinkuin isommillakin vaihteilla on niin alkaa pysymään paikoillaan. Jos ne nykyiset ei ihan toivottamassa kunnossa ole niin niistä saa tuolla kikalla ihan toimivat. Siirtäjähaarukan tarttet uuden.
Tuossa kuvassa näkyy omasta laatikosta se siirtäjä missä "rattaan kuva" kyljessä:
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s) Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport