Sivu 1/2

Lähetetty: 30 Touko 2012, 19:57
Kirjoittaja vasaloppet
Onks joku tieto kuinka paljon pitäs ajaa siisään kun on uusi sylinteri männät ja kansi? Hayabusa on 2008

Lähetetty: 30 Touko 2012, 20:25
Kirjoittaja jakehaanpää
Varmaan se kannattaa suht samoilla ohjeilla sisäänajaa kun uusi pärräkin.

Lähetetty: 30 Touko 2012, 20:29
Kirjoittaja snuggles
jakehaanpää kirjoitti:Varmaan se kannattaa suht samoilla ohjeilla sisäänajaa kun uusi pärräkin.
Eli ? Kone lämpöseks ja hanat kaakkoon ? Eikös siitä ollu jotain etuakin että sisäänajossa rasittaa konetta eikä säästele.

Lähetetty: 30 Touko 2012, 20:32
Kirjoittaja Kekee
itte ajelin vissii 40 kilsaa ja kattelin että ei osia tipu tielle ja sitte kokeiltii miten se kulkee. öjyt kannattee varmaan vaihtaa tonnin jälkeen?

Lähetetty: 30 Touko 2012, 20:58
Kirjoittaja jarim
Siirsin sopivampaan paikkaan ja editoin vähän ymmärrettävämmän otsakkeen.

Oma tapa on ollu Snugglesin kaltainen.

Lähetetty: 30 Touko 2012, 21:53
Kirjoittaja Heksa
jarim kirjoitti:Siirsin sopivampaan paikkaan ja editoin vähän ymmärrettävämmän otsakkeen.

Oma tapa on ollu Snugglesin kaltainen.
ja viä lisänä yleensä noin 100km "kevyttä" penkkia-ajoa vittaniemellä

Lähetetty: 30 Touko 2012, 23:15
Kirjoittaja toimeve
:laugh:

Lähetetty: 31 Touko 2012, 05:16
Kirjoittaja gsxr
Ite ajoin gen1 käyttöohjekirjan kehoituksen mukaisesti.

Lähetetty: 31 Touko 2012, 13:03
Kirjoittaja snuggles
gsxr kirjoitti:Ite ajoin gen1 käyttöohjekirjan kehoituksen mukaisesti.
Joten mitenkä ? Mää en tosiaan tiiä.

Lähetetty: 31 Touko 2012, 13:28
Kirjoittaja Kekee
Olikohan muutama sata kilsaa ettei sais kiekat nousta yli 6000 ja muutama sata siitä eteenpäin ettei yli 9000... sitte tonnin öljynvaihto ja normiajoa.

Lähetetty: 31 Touko 2012, 17:58
Kirjoittaja jakehaanpää
Kekee kirjoitti:Olikohan muutama sata kilsaa ettei sais kiekat nousta yli 6000 ja muutama sata siitä eteenpäin ettei yli 9000... sitte tonnin öljynvaihto ja normiajoa.
Jotenki nuin se ohjekirjan mukaan menee, tiedä sitte? Mut juu se on selvää et noiden kierrosten sisällä mahdollisimman "aaltoilevaa" ajoa eikä sellasta tasasta jurruutusta. Toki tässä tapauksessa vaihteisto on sisäänajettu joten sitä ei tarvinne huomioida.

Lähetetty: 31 Touko 2012, 18:04
Kirjoittaja Jaku
Yritin välttää paljon yli 1 bar paineita :p siis ekat 1000 km... Aina se ei onnistunut

Lähetetty: 31 Touko 2012, 18:34
Kirjoittaja BuSami
Gen kakkosen omistajan käsikirjasta: 0-800km alle 5500rpm -> 800-1600km alle 8000rpm ja 1600km:n jälkeen alle 11000rpm, eli punarajalle asti... :baaa:

Lähetetty: 31 Touko 2012, 21:09
Kirjoittaja gsxr
snuggles kirjoitti:
gsxr kirjoitti:Ite ajoin gen1 käyttöohjekirjan kehoituksen mukaisesti.
Joten mitenkä ? Mää en tosiaan tiiä.
Sama ohjeistus gen1 mitä Busami kertoi gen2 olevan. Vaihtelevilla kierroksilla rajojen sisällä.

Lähetetty: 31 Touko 2012, 23:49
Kirjoittaja toimeve
...no voi ***tu: son sitten ihan persiilhän koko viime talaven uurastus mestarilta :angry: Ei ehitty ns. sishänajoa suorittaa ennen penkitystä, ja jos käsitin, niin oli vähän "testattu" penkissä...ja sääjetty. Niin sanotusti "huolella"...ja puhumattakhan kun otin itte käythön huhtikuussa...no, ehkä jäi joku kierrosraja huomioimatta :oops: Ja toishaalta en ees kysyny, että oliko joulukuun lopulla chostriders viteopätkät kuvattu missä...ja millä kierroksilla...argh.

nimim. uskallanko lähtiä huomena mukavalle n. 1600km viikonloppureissulle vai losahtaako peli tämän takia kesken riennon? Ja etenki ku mittarissa on vasta 126tkm (moottoripäivityksen jälkhen ajettu reipahasti liki 5tkm iliman mithän ohjeellista sishänajoa ??? )