3 kulma vs. 4 kulma seeti
- bussikoppa
- Viestit: 162
- Liittynyt: 26 Kesä 2009, 11:23
- bussikoppa
- Viestit: 162
- Liittynyt: 26 Kesä 2009, 11:23
Kuvatus kertoo enemmän kuin tuhat sanaa...
<täyspyöreät R-seetit 1/45 ast. Koneistettu Newenin tietokone ohjatulla koneistus laitteella. Ylä/ala kavennukset suunniteltu virtauspenkkiä apuna käyttäen.
http://kansiset.galleria.fi/kuvat....015.jpg
<täyspyöreät R-seetit 1/45 ast. Koneistettu Newenin tietokone ohjatulla koneistus laitteella. Ylä/ala kavennukset suunniteltu virtauspenkkiä apuna käyttäen.
http://kansiset.galleria.fi/kuvat....015.jpg
- bussikoppa
- Viestit: 162
- Liittynyt: 26 Kesä 2009, 11:23
Ei ole mitään kulmia, vain pitopinta on suora 45 ast leveys 1mm. kaikki muut muodot R:llä
Noita nykyaikaisilla koneilla koneistettuja seetipintoja ei tarvii/kannata läpätä, vahinkoo vaan saa aikaiseksi. Nykyään kaikki seetikoneistukset alipaine testataan laadun varmistamiseksi.
Jos venat ei pidä niin koneistajaa voi taputella.
Noita nykyaikaisilla koneilla koneistettuja seetipintoja ei tarvii/kannata läpätä, vahinkoo vaan saa aikaiseksi. Nykyään kaikki seetikoneistukset alipaine testataan laadun varmistamiseksi.
Jos venat ei pidä niin koneistajaa voi taputella.
- bussikoppa
- Viestit: 162
- Liittynyt: 26 Kesä 2009, 11:23
OK siis pitopinta on ns. perinteinen 45 asteen kulma muut jotain muuta..eli nykyään tehään ykskulmasia :p No joo kuulostaa hienolta..tuon läppäys homman melkein arvasin ettei kannata enään..enpä ole juuri nykyaikasilta koneistamoilta tulleita vanhanaikasiakaan juuri läpänny
Edit: Muistaakseni pitäjänmäellä jo jotain -01 tai kaks GT-motorssilla yhden kannen mulle alipainetestasivat..oli muuten hyvä paikka
Netistä poimittua:A radius valve job is basically a 5-angle job where the transitions between the 5 angles are smoothed out.
Kolmekulmaa tulee hinta hyötysuhde paree ja sillä kait pärjää mutta useanmalla parempi ilmavirtaus mutta kalliinpi lasku vai miten se oli?
Edited By bussikoppa on 1317593249
Edit: Muistaakseni pitäjänmäellä jo jotain -01 tai kaks GT-motorssilla yhden kannen mulle alipainetestasivat..oli muuten hyvä paikka
Netistä poimittua:A radius valve job is basically a 5-angle job where the transitions between the 5 angles are smoothed out.
Kolmekulmaa tulee hinta hyötysuhde paree ja sillä kait pärjää mutta useanmalla parempi ilmavirtaus mutta kalliinpi lasku vai miten se oli?
Edited By bussikoppa on 1317593249