huomioitavaa..

Tänne myös vaihteistoon ja kytkimeen liittyvät asiat
busataurus
Viestit: 65
Liittynyt: 06 Syys 2010, 07:39

Viesti Kirjoittaja busataurus »

morox.
kertokaas mitä kannattaa katella 65000 ajetusta busasta. normi huollon lisäksi..etu + takapään laakerit.....ohjain laakeri..onko koneessa mitään heikkoa lenkkiä.?
käy ja kiekuu tosi nätisti.
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Jos ollu hyvällä pidolla niin ei muuta kuin kovaa ajoa.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
toimeve
Viestit: 2616
Liittynyt: 22 Elo 2006, 18:22
Paikkakunta: Sodankylä, 1.1.2007 alkaen Jämsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja toimeve »

Oma Busani (vm. 2001) käytiin syksyllä 2008 läpi tarkasti, eli Kansiset/Jamppa kokemuksellansa tutki koko pyörän...jossain on listauski, mitä silloin tehtiin.

Tuolloin oli ajettu 84tkm (vai oliko se 86tkm). Ei tarvinnu tehä mittään moottori-, kaasari/suuttimiin tms tsydeemeihin. Eikä ole tehty kyllä sitä ennen eikä sen jälkeenkään. Nyt on ajettu 120 tkm.

Yhtenä isona asiana (rahallisesti) päivitin tuoreempaan vuosikertaan ecun ja magneeton pyörijän, jotta mahdollistui ecueditorilla säätäminen. Ja se kannatti ehottomasti!

Paremmalla ajalla voin laittaa listauksen, että mitä tuohon tehtiin tuolloin...löytyy jostain täältä, oisko omissa tuusauksissa syys-lokakuussa 2008...linkitän paremmalla ajalla jos se kiinnostaa.

edit: ja tässä tuo linkki kohta kolmen vuoden taakse...kliks




Edited By toimeve on 1314688731
SMR

322,39 kmh 2017 Kauhava

Pienen pojan elämää!

**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
busataurus
Viestit: 65
Liittynyt: 06 Syys 2010, 07:39

Viesti Kirjoittaja busataurus »

Ok..

niin arvelinkin.

Tossa on modeina yoshin japan koko putkisto + putsari + yoshin st nokat + commanderi ja tre ( ropleema palikka ) :rasberry: mietin pitäskö säätää ecu edit vai antaa ton commarin olla..
pikkasen madaltaa mutta... kannattaako pidentää tuntuu sutivan nyt jo..
käytän kopat auki talvella ja laakeroin renkaat läpi .. eiköhän se ole siinä..
pokkaa kiitoksia vastauksista..
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Eikait siihen koskea kannata jos pelaa mutta sitten kun tuo commanderi lakkaa pelaamasta niin ecueditorilla säätöihin. :) TRE:n heittäisin kuikalle kaulaan heti ja jos nopeudenrajoittimesta haluaa eroon niin ecueditorilla.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Vastaa Viestiin