Lähetetty: 14 Touko 2011, 13:26
Tervehdys vaan kaikille!
Elikkä, kattelussa olis kovasti Busa..ahdettu moinen.
Turpopyörää ei ole ennestään ollut, autoja kylläkin.
Kiikarissa olisi nyt yksi valmiiksi tahdistettu peli...
Käyttötarkoitus olis aivan pitää käyttiksenä ja ajaa mahdollisesti muutama pidempikin reissu kesässä.
Mieleen herääkin nyt kysymys että miten tuollainen
maltillisesti paineistettu busa toimii käyttiksenä sekalaisessa ajossa? (sisältää kyläpyörintää, matkaa ja sekalaista ajamista).
Ahtopuoli on tarkoitus pitää maltissa -->0,6-0,8bar.
Essonpaari puheina olen kyllä kuullut että nämä turbovehkeet toimisivat hyvin myös käyttöpeleinä.
Ajattelin kuitenkin kysäistä täältäkin koska luulen että täällä osattaisiin puhua kokemuksestakin :laugh:
Tokihan huoltoa on syytä varmaan suorittaa tiheämmin/tarkemmin kuin vapariin... tarkoittaen lähinnä ainakin öljyjen vaihtoa, ketjun kiristelemistä yms. tarkistelua.
Lähinnä nyt ensimmäisenä tulee mieleen tuo ahdetun pyörän toiminta esim. reissunpäällä kaatosateen sattuessa.. turbon putsari on aika herkässä paikassa...liekö imee itseensä heti vedet ja rupeaa probleemia matkantaittoon ilmenemään?
Toinen juttu, miten lie lämpöjen kurissa pysyminen helteellä kaupungissa ajettaessa? -->liekö eroa vapariin..
Liekö monesti kyselty samaa mutta en ainakaan äkkiseltään löytänyt vaikka olen mielestäni koko foorumin tässä viikon aikana selaillut läpi ???
Olisin suuresti kiitollinen jos tietoa omaavat voisivat vastailla kysymyksiin ja kertoa kokemuksiaan..
Onko järkeä haaveillakkaan ahdettua Busaa käyttikseksi?
Kiitos.
![Taputapu :tapu:](./images/smilies/clap.gif)
Elikkä, kattelussa olis kovasti Busa..ahdettu moinen.
Turpopyörää ei ole ennestään ollut, autoja kylläkin.
Kiikarissa olisi nyt yksi valmiiksi tahdistettu peli...
Käyttötarkoitus olis aivan pitää käyttiksenä ja ajaa mahdollisesti muutama pidempikin reissu kesässä.
Mieleen herääkin nyt kysymys että miten tuollainen
maltillisesti paineistettu busa toimii käyttiksenä sekalaisessa ajossa? (sisältää kyläpyörintää, matkaa ja sekalaista ajamista).
Ahtopuoli on tarkoitus pitää maltissa -->0,6-0,8bar.
Essonpaari puheina olen kyllä kuullut että nämä turbovehkeet toimisivat hyvin myös käyttöpeleinä.
Ajattelin kuitenkin kysäistä täältäkin koska luulen että täällä osattaisiin puhua kokemuksestakin :laugh:
Tokihan huoltoa on syytä varmaan suorittaa tiheämmin/tarkemmin kuin vapariin... tarkoittaen lähinnä ainakin öljyjen vaihtoa, ketjun kiristelemistä yms. tarkistelua.
Lähinnä nyt ensimmäisenä tulee mieleen tuo ahdetun pyörän toiminta esim. reissunpäällä kaatosateen sattuessa.. turbon putsari on aika herkässä paikassa...liekö imee itseensä heti vedet ja rupeaa probleemia matkantaittoon ilmenemään?
Toinen juttu, miten lie lämpöjen kurissa pysyminen helteellä kaupungissa ajettaessa? -->liekö eroa vapariin..
Liekö monesti kyselty samaa mutta en ainakaan äkkiseltään löytänyt vaikka olen mielestäni koko foorumin tässä viikon aikana selaillut läpi ???
Olisin suuresti kiitollinen jos tietoa omaavat voisivat vastailla kysymyksiin ja kertoa kokemuksiaan..
Onko järkeä haaveillakkaan ahdettua Busaa käyttikseksi?
Kiitos.