Sivu 1/1

Lähetetty: 08 Huhti 2010, 18:33
Kirjoittaja wänk
Milloin vaihtuu startin kytkin ja nokkaketjun ala pyörä "uudenpaan" malliin? Eli -99 busassa on täys booritus kun taas ainekin -08 kampurassa näyttää "puuttuvan" yks boori.
Vai vaihtuuko vasta tuossa -08

Eli näistä kyse:
Kuva

Kuva




Edited By wänk on 1270810062

Lähetetty: 09 Huhti 2010, 13:41
Kirjoittaja snuggles
Vaihtuu jo aikasemmin, olikseny K4 korvilla. Mut jos sulla on ehjät osat vanhempaa mallia ja haluat säästää nii viilaa pooreista yks hammas pois. Ei oo nii kovaa ku luulis. Tein itelle vastaavan modin täs kerran ja onnistu kohtuu vaivalla. Joku pieni viila, moottorisahamalli tms. Ratas jos on liian kovaa ni niitä ny löytyy nurkista.

Lähetetty: 09 Huhti 2010, 13:56
Kirjoittaja wänk
Juu viilasin tosta startti kytkimen boorituksesta yhden pois niin pelittää se näköjään noinkin.
Uusi nokkaketjun ala pyörä maksaa 30e niin se tuli tilattua.
Startti kytkin olis maksanu 260e.
Taitaa ollakkii noi ainoat "ongelmat" ,kun vaihtaa -08 kampuran vanhempaa busaa.

Lähetetty: 11 Huhti 2010, 10:44
Kirjoittaja snuggles
Nii, ja 1mm nostolevy ryhmän alle.

Lähetetty: 13 Marras 2010, 10:40
Kirjoittaja Joke
Vaihdoin Gen 2 kampiakselin K4 busaan ja törmäsin
tähän vetorattaan ja startin kytkimen boorijuttuun.
Kaipaisin vielä tietoa mikä Gen 1:n hampaista hiotaan pois?
Onko se merkin kohdalla oleva hammas?

Kuvia:hampaat
Gen2 kampi

Lähetetty: 13 Marras 2010, 11:13
Kirjoittaja martti
Tais olla -03 kun tuli uuvet startin kilkkeet

Lähetetty: 13 Marras 2010, 14:12
Kirjoittaja wänk
Joke kirjoitti:Onko se merkin kohdalla oleva hammas?

Joo.

Lähetetty: 13 Marras 2010, 15:56
Kirjoittaja Joke
Startin kytkimestä lähti helposti hammas viilalla, mutta
nokkaketjun ratas on karkaistu kovaksi, ei pystynyt viila.
Kokeillaan koneistaa ens viikolla. :oho:

Lähetetty: 13 Marras 2010, 22:04
Kirjoittaja wänk
Uus maksaa sen 30e jos ei saa otettuu.