Sivu 1/3
Lähetetty: 20 Huhti 2010, 19:54
Kirjoittaja CormaX
Niin että minkälaisilla kieroksilla tyhjäkännin tulisi olla että ns. kyläajo ei olisi nykivää...?
Mulla 1000-1100 kiekkaa...sopiva?
(R-22,K&N putsari sekä tre)
Edited By BusaCormaX on 1271784229
Lähetetty: 20 Huhti 2010, 20:48
Kirjoittaja Dösällä
Millähän oktaavilla sitä konetta koitetaan käskeä?
95? 98? Vormula?
Melko noviisina sain kokea että parhaiten toimii sillä kaikkein kalleimmalla. Siitä lähtien kilometrit kallistui mutta hauska-indeksillä mitattuna "ei tunnu missään".
Lähetetty: 20 Huhti 2010, 20:57
Kirjoittaja CormaX
Dösällä kirjoitti:Millähän oktaavilla sitä konetta koitetaan käskeä?
95? 98? Vormula?
Melko noviisina sain kokea että parhaiten toimii sillä kaikkein kalleimmalla. Siitä lähtien kilometrit kallistui mutta hauska-indeksillä mitattuna "ei tunnu missään".
95:lla... Eli kandeisko kokeilla 98?
Lähetetty: 20 Huhti 2010, 21:00
Kirjoittaja Kormus
Kauppias mulle kertoili et 95 ei käy kuin vanteiden pesuun ja siihenkin löytyy parempiakin aineita.
Edited By kormus63 on 1271786520
Lähetetty: 20 Huhti 2010, 21:03
Kirjoittaja CormaX
kormus63 kirjoitti:95:lla... Eli kandeisko kokeilla 98?
Kauppias mulle kertoili et 95 ei käy kuin vanteiden pesuun ja siihenkin löytyy parempiakin aineita. 
[/quote]
Joo joo... täytyy kokeilla suraava tankkaus 98:lla.
Ei vain ikeesti ole tullu mieleen moinen "kokeilu".
(hyvä minä) 
Lähetetty: 20 Huhti 2010, 21:04
Kirjoittaja 75-1270297285
Minulla on myös "nypytystä" ajossa ~2000 rpm pintakaasulla ajellessa. Tyhjäkäynti ~1200 rpm lämpimänä. K3+Akran kokoputki+K&N+oma ohjainyksikkö+95E bensiini. Nyt ole ajellut pienemmillä vaihteilla isommilla kierroksilla niin pystyy ohittamaan tuon "epästabiilin" alueen. Ei varmaan ole voimansiirrollekaan hyväksi kun se rytkyttää edestakaisin vetoa päälle/pois. 98E:tä vois kokeilla tankillisen jos auttaisi.
Lähetetty: 20 Huhti 2010, 21:05
Kirjoittaja Kormus
Saattaa siihen nykimiseen olla syynä myös väärät säädöt ruiskulla. Eikös ne tehtaan jäljiltä pakkaa olemaan vähän laihalla.
Lähetetty: 20 Huhti 2010, 21:10
Kirjoittaja CormaX
Kaksysiysi kirjoitti:Minulla on myös "nypytystä" ajossa ~2000 rpm pintakaasulla ajellessa. Tyhjäkäynti ~1200 rpm lämpimänä. K3+Akran kokoputki+K&N+oma ohjainyksikkö+95E bensiini. Nyt ole ajellut pienemmillä vaihteilla isommilla kierroksilla niin pystyy ohittamaan tuon "epästabiilin" alueen. Ei varmaan ole voimansiirrollekaan hyväksi kun se rytkyttää edestakaisin vetoa päälle/pois. 98E:tä vois kokeilla tankillisen jos auttaisi.
Just samaa tekee täällä... 2000 jälkeen ei ongelmaa 
Lähetetty: 20 Huhti 2010, 21:17
Kirjoittaja Dösällä
Formulaa Shellistä niin kauan kuin saa. Sen jälkeen standardiBusanistit ovat tyhjän päällä, IMO.
Lähetetty: 20 Huhti 2010, 21:23
Kirjoittaja CormaX
Käyttääkö kukaan näitä lisäaineita mitä saa bensan mukaan lisätä?
Kawas käytin venttiilinsuoja-ainetta ja siinä se toimi hyvin.
Kokeilin samaa lisäainetta ekas tankkaukses, ei muistaakseni apua.
Mäkin olen vain lykännyt tankkiin 95E, sillä kun myyjä jossain sivulausees sano et 95E:hän ne näis käyttää...joopa joo 
Lähetetty: 20 Huhti 2010, 21:32
Kirjoittaja Dösällä
BusaCormaX kirjoitti:Käyttääkö kukaan näitä lisäaineita mitä saa bensan mukaan lisätä?
Kawas käytin venttiilinsuoja-ainetta ja siinä se toimi hyvin.
Kokeilin samaa lisäainetta ekas tankkaukses, ei muistaakseni apua.
Mäkin olen vain lykännyt tankkiin 95E, sillä kun myyjä jossain sivulausees sano et 95E:hän ne näis käyttää...joopa joo 
Nosta oktaania, siitä se lähtee. Et tule katumaan.
Lähetetty: 20 Huhti 2010, 21:50
Kirjoittaja CormaX
Kiitoksia vinkistä.
Lähetetty: 20 Huhti 2010, 22:00
Kirjoittaja 72-1202239073
Itse lähtisin "nypytystä" poistamaan ekaksi kaasuläppien synkkauksella , aika monella on auttanut kyseiseen vaivaan, mut onhan se toki hienoa jos pelkällä bensanvaihdolla selviää. 
Lähetetty: 20 Huhti 2010, 22:05
Kirjoittaja CormaX
Humppanisti kirjoitti:Itse lähtisin "nypytystä" poistamaan ekaksi kaasuläppien synkkauksella , aika monella on auttanut kyseiseen vaivaan, mut onhan se toki hienoa jos pelkällä bensanvaihdolla selviää. 
Ahaa...no kerroppa hiukan kuinkas tää tehään?

Lähetetty: 20 Huhti 2010, 22:15
Kirjoittaja janne
kun penkissä käytin niin laihalla n. alle 2500 rpm.siitä ylöspäin rupes rikastuun, eli oliskos tuolla alhaalla liian laihalla josta johtuu "nykiminen" ???