Niin että minkälaisilla kieroksilla tyhjäkännin tulisi olla että ns. kyläajo ei olisi nykivää...?
Mulla 1000-1100 kiekkaa...sopiva?
(R-22,K&N putsari sekä tre)
Millähän oktaavilla sitä konetta koitetaan käskeä?
95? 98? Vormula?
Melko noviisina sain kokea että parhaiten toimii sillä kaikkein kalleimmalla. Siitä lähtien kilometrit kallistui mutta hauska-indeksillä mitattuna "ei tunnu missään".
Dösällä kirjoitti:Millähän oktaavilla sitä konetta koitetaan käskeä?
95? 98? Vormula?
Melko noviisina sain kokea että parhaiten toimii sillä kaikkein kalleimmalla. Siitä lähtien kilometrit kallistui mutta hauska-indeksillä mitattuna "ei tunnu missään".
kormus63 kirjoitti:95:lla... Eli kandeisko kokeilla 98?
Kauppias mulle kertoili et 95 ei käy kuin vanteiden pesuun ja siihenkin löytyy parempiakin aineita. [/quote] Joo joo... täytyy kokeilla suraava tankkaus 98:lla.
Ei vain ikeesti ole tullu mieleen moinen "kokeilu".
(hyvä minä)
Minulla on myös "nypytystä" ajossa ~2000 rpm pintakaasulla ajellessa. Tyhjäkäynti ~1200 rpm lämpimänä. K3+Akran kokoputki+K&N+oma ohjainyksikkö+95E bensiini. Nyt ole ajellut pienemmillä vaihteilla isommilla kierroksilla niin pystyy ohittamaan tuon "epästabiilin" alueen. Ei varmaan ole voimansiirrollekaan hyväksi kun se rytkyttää edestakaisin vetoa päälle/pois. 98E:tä vois kokeilla tankillisen jos auttaisi.
Kaksysiysi kirjoitti:Minulla on myös "nypytystä" ajossa ~2000 rpm pintakaasulla ajellessa. Tyhjäkäynti ~1200 rpm lämpimänä. K3+Akran kokoputki+K&N+oma ohjainyksikkö+95E bensiini. Nyt ole ajellut pienemmillä vaihteilla isommilla kierroksilla niin pystyy ohittamaan tuon "epästabiilin" alueen. Ei varmaan ole voimansiirrollekaan hyväksi kun se rytkyttää edestakaisin vetoa päälle/pois. 98E:tä vois kokeilla tankillisen jos auttaisi.
Just samaa tekee täällä... 2000 jälkeen ei ongelmaa
Käyttääkö kukaan näitä lisäaineita mitä saa bensan mukaan lisätä?
Kawas käytin venttiilinsuoja-ainetta ja siinä se toimi hyvin.
Kokeilin samaa lisäainetta ekas tankkaukses, ei muistaakseni apua.
Mäkin olen vain lykännyt tankkiin 95E, sillä kun myyjä jossain sivulausees sano et 95E:hän ne näis käyttää...joopa joo
BusaCormaX kirjoitti:Käyttääkö kukaan näitä lisäaineita mitä saa bensan mukaan lisätä?
Kawas käytin venttiilinsuoja-ainetta ja siinä se toimi hyvin.
Kokeilin samaa lisäainetta ekas tankkaukses, ei muistaakseni apua.
Mäkin olen vain lykännyt tankkiin 95E, sillä kun myyjä jossain sivulausees sano et 95E:hän ne näis käyttää...joopa joo
Nosta oktaania, siitä se lähtee. Et tule katumaan.
Itse lähtisin "nypytystä" poistamaan ekaksi kaasuläppien synkkauksella , aika monella on auttanut kyseiseen vaivaan, mut onhan se toki hienoa jos pelkällä bensanvaihdolla selviää.
Humppanisti kirjoitti:Itse lähtisin "nypytystä" poistamaan ekaksi kaasuläppien synkkauksella , aika monella on auttanut kyseiseen vaivaan, mut onhan se toki hienoa jos pelkällä bensanvaihdolla selviää.
kun penkissä käytin niin laihalla n. alle 2500 rpm.siitä ylöspäin rupes rikastuun, eli oliskos tuolla alhaalla liian laihalla josta johtuu "nykiminen" ???
9.925/230 :p
Member of team Jukkis
SM 6. (SB) 2010
SM 4. (SB) 2011
SM ?. (SB) 2012
SM 7. (sGB) 2014