Sivu 1/1

Lähetetty: 13 Maalis 2010, 21:06
Kirjoittaja Sekottaja
Nokkien vaihto remontti menossa ja orggis jakopään tilalle tulossa ape:n rullaketju ja rattaat. Askarruttamaan rupesi sellainen asia, että oletteko te jotka kyseisiä olette pyöriinne laittaneet niin joutuneet hiomaan ketjun laahareista alapäästä tavaraa pois? Aika tiukassa kolossa on ketju ja ratas kun tuossa äsken mallailin. Ylälaaharinhan varmaan joutuu jättämään muutenkin pois?

Lähetetty: 13 Maalis 2010, 22:03
Kirjoittaja villeh
Ainakin meillä joutui vähän hiomakonetta näyttämään, kun asenneltiin, yläohjain kyl saatiin paikalleen...

Lähetetty: 14 Maalis 2010, 09:27
Kirjoittaja vikkelä
Hieman todellakin ohjaimet ahdistaa. Minä onnistuin katkaisemaankin tuon ketjun dynossa heti padan valmistumisen jälkeen.

Mikä lie sitten syynä. Tavaraa otin kyllä pois mielestäni riittävästi.... :glare:

Lähetetty: 14 Maalis 2010, 12:50
Kirjoittaja villeh
Okei, no miulla taas just meni kun kiristimen laitto ihan kasaa, siis alkuperäinen kiristin, ja ei siis ihmeemmin niitä ohjaimia hiottu eikä mitn...

Lähetetty: 14 Maalis 2010, 19:05
Kirjoittaja Sekottaja
Nyt on tavaraa hiottu laahainten alapäästä pois ja ketju käy nyt nätisti paikoilleen. Ylälaahain pitää vielä hioa ohuemmaksi jos sen laittaa paikoilleen.Ihmetyttää vaan vielä tuo manuaalinen ketjunkiristin, joutuu pyörittämään melkein pohjaan asti että saa ketjun kireälle? Ei kait se mitään haittaa mutta ei kyllä jää enää hirveästi kiristysvaraakaan.

Lähetetty: 15 Maalis 2010, 16:12
Kirjoittaja snuggles
Rullaketjun rattaat on jonkin verran isommat ni sitä laahojen modailua siinä on. Ylälaaha viel herkkä murtuun jos pääsee hakkaan. Jossain tääl oli ohjeet ketjun kiristykseen, ei tuu kovin tiukalle.

Lähetetty: 15 Maalis 2010, 20:10
Kirjoittaja Sekottaja
Tais olla se kiristys että kontakti laahareihin ja vartti kierros aukipäin. Silleen tuon ainakin kiristin. Ylälaahaimen hioin sellaiseksi että istuu samallalailla kun vakio rattailla ja ketjullakin. Hokasin tuossa just että tuohon ape:n kiristimeen vaihdoin uudet mutterit ja ne oli paksummat kuin alkuperäiset. Se selittää ton kiristysvaran vähyyden... :)