Ape:n rullaketju jakopäästä
Nokkien vaihto remontti menossa ja orggis jakopään tilalle tulossa ape:n rullaketju ja rattaat. Askarruttamaan rupesi sellainen asia, että oletteko te jotka kyseisiä olette pyöriinne laittaneet niin joutuneet hiomaan ketjun laahareista alapäästä tavaraa pois? Aika tiukassa kolossa on ketju ja ratas kun tuossa äsken mallailin. Ylälaaharinhan varmaan joutuu jättämään muutenkin pois?
K3 "Wannabe" K6 Limited Edition
http://s363.photobucket.com/albums/oo77/sekottaja/Busa/
http://s363.photobucket.com/albums/oo77/sekottaja/Busa/
Hieman todellakin ohjaimet ahdistaa. Minä onnistuin katkaisemaankin tuon ketjun dynossa heti padan valmistumisen jälkeen.
Mikä lie sitten syynä. Tavaraa otin kyllä pois mielestäni riittävästi....
Mikä lie sitten syynä. Tavaraa otin kyllä pois mielestäni riittävästi....
Yli kilo, siitä alkaa ILO
"Emme lopeta leikkimistä sen johdosta, että vanhenemme -- Vanhenemme, koska lopetamme leikkimisen" ( Herbert Spencer 1820-1903)
"Emme lopeta leikkimistä sen johdosta, että vanhenemme -- Vanhenemme, koska lopetamme leikkimisen" ( Herbert Spencer 1820-1903)
Nyt on tavaraa hiottu laahainten alapäästä pois ja ketju käy nyt nätisti paikoilleen. Ylälaahain pitää vielä hioa ohuemmaksi jos sen laittaa paikoilleen.Ihmetyttää vaan vielä tuo manuaalinen ketjunkiristin, joutuu pyörittämään melkein pohjaan asti että saa ketjun kireälle? Ei kait se mitään haittaa mutta ei kyllä jää enää hirveästi kiristysvaraakaan.
K3 "Wannabe" K6 Limited Edition
http://s363.photobucket.com/albums/oo77/sekottaja/Busa/
http://s363.photobucket.com/albums/oo77/sekottaja/Busa/
Rullaketjun rattaat on jonkin verran isommat ni sitä laahojen modailua siinä on. Ylälaaha viel herkkä murtuun jos pääsee hakkaan. Jossain tääl oli ohjeet ketjun kiristykseen, ei tuu kovin tiukalle.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Tais olla se kiristys että kontakti laahareihin ja vartti kierros aukipäin. Silleen tuon ainakin kiristin. Ylälaahaimen hioin sellaiseksi että istuu samallalailla kun vakio rattailla ja ketjullakin. Hokasin tuossa just että tuohon ape:n kiristimeen vaihdoin uudet mutterit ja ne oli paksummat kuin alkuperäiset. Se selittää ton kiristysvaran vähyyden...
K3 "Wannabe" K6 Limited Edition
http://s363.photobucket.com/albums/oo77/sekottaja/Busa/
http://s363.photobucket.com/albums/oo77/sekottaja/Busa/