Teen täällä ajatustasolla hommia.. Joensuuta ajatellen joten kävi mielessä tuo Busan koneen kestokyky meittin tapauksessa? Tällä hetkellä siis 1. shotissa 50hp (40#) suutin ja hyvin tuntuu ainakin penkityksen ja pari varttia pelittävän. Vihdoin olen muulta tiimiltä saanut hyväksynnän Joensuuhun 1. 50hp+2. 30hp käytöstä...mutta entäs jos tarvitaan enemmän ? Kestääkö esim. 60+40 setuppia? Busa veteraanit kertokaa mielipiteenne, kokemusta kellään ei taida tosta setupista olla?
JR
Mitä busan kone kestää ? - Taxi 911 1580cc twingas kokoonpanolla
Tätä toivon minäkin siis että kestää, kuitenkin taitaa harvassa olla ne +300hp busat joissa kone kestää muutakin kuin muutaman penkki vedon? Lentokenttä oloissa tilanne on aivan omansa ja on ottanut omat veronsa esim. monesta turbo busasta. Miksi yritän tätä keskustelua avata, niin siksi tietenkin jotta olisi jotakin tietoa missä limiiteissä ton taxin selviytymiskyky mahtaa mennä = jos tarve (joku yllättäjä Joensuussa) vaatiin niin lykkään kaasua Taxiin niin paljon kun Hulttio antaa laittaa..Jaakko kirjoitti:... mikä sen busan koneen ny hajottais, kyllä se kestää! alkaahan noita tehokkaita turbojakin ilmestymään ja kestääkin silloin tällöin.