Niin? ??? kysyy myös tietämätön, tarttui tässä taannoin käteen samainen lekkeri ja aikani aprikoitua jälleen järki ostosta, en uskaltanut kaataa sitä mopooni. Annoin sen pois...
Tähän saakka oon ajellu Motuleilla, mutta jossain foorumikeskusteluissa jotkut hemmot laittoivat roponsa Castrol:n R4 puolesta...
Joten tälle keväälle ko.liukastetta koneeseen , ja tuntuu vaihteisto jotenkin toimivan jouheammin.
Vai tuleekohan vain keväällä käskytettyä enemmän... :rocket
Katse etsi Allrightissa hyllystä turhaan Castrolin R4:sta, tilalle on kuulemma vaihdettu Castrol Power 1 racing 4T 10w-50.
Castrolin suomen sivut eivät tunteneet vielä tuota öljyä ollenkaan.
Hinta oli sama kuin R4:llä, 66/4l.
Ens tuntumalta vaihteisto toimii kuin unelma, hyvin toimi R4:lläkin. Osansa on tietty aina sillä että öljy on uutta, mutta tuntuu hyvin sopivan vanhakoppaseen bussiin.
Quadron kirjoitti:Öljyt olis sit taas kerran vaihdettu.
Katse etsi Allrightissa hyllystä turhaan Castrolin R4:sta, tilalle on kuulemma vaihdettu Castrol Power 1 racing 4T 10w-50.
Castrolin suomen sivut eivät tunteneet vielä tuota öljyä ollenkaan.
Hinta oli sama kuin R4:llä, 66/4l.
Ens tuntumalta vaihteisto toimii kuin unelma, hyvin toimi R4:lläkin. Osansa on tietty aina sillä että öljy on uutta, mutta tuntuu hyvin sopivan vanhakoppaseen bussiin.
Eiköhän liene samaa tavaraa eri paketissa vaan. Viime kesänä Louisilla vaihtui myös tuo kyseisen purkin (oli niillä RS4T) merkki erilaiseksi, vanhaa varastoa sai sitten suht koht edukkaasti.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s) Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Castrolin GPS 10w-40w toimii ainakin omassa -06 Busassa hienosti, ei enää välivapaata 5-6 vaihteen välissä ja huomattavasti pehmeämmin kilahtaa kaikki vaihteet silmään. Legends kuskit käyttää ko. rasvaa omissa kisapeleissä "yamahoissa" ja suosittelivat sitä. Tiedä sitten mitä JL-Bike huollossa lykännyt koneeseen, mutta vaihteisto takkusi niin helv...ti niiden öljyjen kanssa.