48000km ja 60000km huolto-ohjelma
Omistajan käsikirja sivu 33 (huoltovälitaulukko) kertoo seuraavaa:
Vaihda 6 tkm välein: Moottoriöljy+ö-suodatin
Vaihda tai tarkista+säädä 12 tkm välein: Sytytystulpat, Kaasuläppien synkronointi,
Vaihda tai tarkista+säädä 18 tkm välein: Ilmansuodatin
Vaihda tai tarkista+säädä 24 tkm välein: Venttiilivälykset
Tämän lisäksi kytkinnesteet, jäähdytysnesteet, jarrunesteet vaihdetaan kahden vuoden välein. Jarruletkut, kytkinletkut, polttoainelatkut vaihdetaan neljän vuoden välein.
Edit: Jep, jep Jaska näemmä ehti jo. Tuosta taulukosta tuon näkee vielä selkeemmin.
Edited By roibusa77 on 1183823867
Vaihda 6 tkm välein: Moottoriöljy+ö-suodatin
Vaihda tai tarkista+säädä 12 tkm välein: Sytytystulpat, Kaasuläppien synkronointi,
Vaihda tai tarkista+säädä 18 tkm välein: Ilmansuodatin
Vaihda tai tarkista+säädä 24 tkm välein: Venttiilivälykset
Tämän lisäksi kytkinnesteet, jäähdytysnesteet, jarrunesteet vaihdetaan kahden vuoden välein. Jarruletkut, kytkinletkut, polttoainelatkut vaihdetaan neljän vuoden välein.
Edit: Jep, jep Jaska näemmä ehti jo. Tuosta taulukosta tuon näkee vielä selkeemmin.
Edited By roibusa77 on 1183823867
JL77 kirjoitti:Kiitosta vaan. Ei tullut pyörän mukana manuskaa eikä rempparomppuakaan joten siks niitä kyselin..
Vielä kun jostain rempparompun saisi niin siitä vois vaikka vähän korvausta maksaa.. =)
Katoppa tuolta rempparomppu
Edited By Busajani on 1183878612
Mulla ei ole vielä ihan noin pitkän matkan huolto kyseessä mutta onhan tuossa 12 tkm huollossakin tekemistä. Elikkä ajattelin kysäistä, että miten pakoputken kiristysmomenttejen tsekkaus onnistuu pakosarjan osalta..? ??? Tuo jäähdytin on ainakin minun avaimillani turhan lähellä. Joutuuko purkamaan paljon, jos haluaa tehdä ko. toimenpiteen ja onko sitä yleensä tarvetta tehdä? Ainakin ykköspytyn pultit oli ok. 
