Startin teho
korjaamokäsikirjassa on startin täydellinen testi+mittausarvo osio,että sieltä.
ps:ei oo kirjaa mulla täällä mukana
pps:muistelin tuossa että olis jotain n,50A. startin teho n. 550W. tartteet ilmeisesti varmistaa kaapelien paksuutta.
kannattaa muistaa että jos jännite laskee niin vastaavasti virta nousee (koska tehon ottohan on aina sama)
Edited By roadrunner on 1209755718
ps:ei oo kirjaa mulla täällä mukana
pps:muistelin tuossa että olis jotain n,50A. startin teho n. 550W. tartteet ilmeisesti varmistaa kaapelien paksuutta.
kannattaa muistaa että jos jännite laskee niin vastaavasti virta nousee (koska tehon ottohan on aina sama)
Edited By roadrunner on 1209755718
Peak and hold, vai miten se oli...
http://galleria.busanistit.org/v....Index=1
Toi siis lämpimällä moottorilla, kylmällä otti reilun 100A, kun on vähän jäykempi.
Ja tehohan ei ole sama jos jännite putoo.
Edited By Kekku on 1209744656
http://galleria.busanistit.org/v....Index=1
Toi siis lämpimällä moottorilla, kylmällä otti reilun 100A, kun on vähän jäykempi.
Ja tehohan ei ole sama jos jännite putoo.
Edited By Kekku on 1209744656
Kekku kirjoitti:Peak and hold, vai miten se oli...
http://galleria.busanistit.org/v....Index=1
Toi siis lämpimällä moottorilla, kylmällä otti reilun 100A, kun on vähän jäykempi.
Ja tehohan ei ole sama jos jännite putoo.
Busa vaatii ammattilaisten vehkeet =Hioki

"Trust your instincts, be yourself"
se_aito_ja_oikea_K8---> ZZR 1400 2012--->?? 20??
se_aito_ja_oikea_K8---> ZZR 1400 2012--->?? 20??
Kekku kirjoitti:Peak and hold, vai miten se oli...
http://galleria.busanistit.org/v....Index=1
Toi siis lämpimällä moottorilla, kylmällä otti reilun 100A, kun on vähän jäykempi.
Ja tehohan ei ole sama jos jännite putoo.
kun mittaat virran ottoa niin laita volttimittari napoihin ja seuraa jännitettä ja virtaa kun kuormitat akkua ,laita sitten 2kertaa ah luvultaan isompi akku jos jännite pysyy esim. 11v:ssa on virran otto pienempi, johdot+startti "lämpenee" vähempi.(startti kestää pitempään)
Tämä vain jos haluat leikkiä/opiskella näitten kanssa
Tarkoitin startin OTTOtehoa edellisessä
Tiedä onko tässä tapauiksessa mitään merkitystä, mutta normaalistihan pihtimittarilla mitataan virtaa niin, että vain yksi johto menee siitä lävitse. Tossa kuvassa niitä näyttäis olevan useempia...Kekku kirjoitti:http://galleria.busanistit.org/v....Index=1
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'>"I Reject Your Reality & Substitute My Own"</span>, Adam Savage
Timppa kirjoitti:Kekku kirjoitti:http://galleria.busanistit.org/v....Index=1
Tiedä onko tässä tapauiksessa mitään merkitystä, mutta normaalistihan pihtimittarilla mitataan virtaa niin, että vain yksi johto menee siitä lävitse. Tossa kuvassa niitä näyttäis olevan useempia...
Siitä menee läpi (siis kuvassa) starttireleelle menevät plus piuhat.
Alkuperäinen 1kpl on noin 10mm2 - pituus n.200mm
Viime kesänä oli mulla 2x6mm2 = 12mm2 - n.2m
Nyt (siis kuvassa taas) 4x6mm2 = 24mm2 - n.1.5m
Toimii, nyt.
Edited By Kekku on 1209850692