Edited By akseli on 1179908279
Hmm.. seeteissä ei mitään ongelmia ei oo havaittu.akseli kirjoitti:kansityötä teettäneet-TARKISTAKAA ne välyksetnyt viikonloppunakin löytyi kantavia imuventtiileitä ,läheltä piti tapauksia ja jotain tuhoakin kai on saatu aikaan,koskemattomissa kansissa ei edelleenkään ongelmia :p
Kyllähän se vaan niin taitaa olla, että kun itte tekee, niin ainakin saa sitä mitä tulee... Ja onhan paljon helpompi sekin kun saa itse keksiä selitykset siihen mikä meni pieleen tai mitä muut on tehneet väärin.HIRWARI kirjoitti:Joo
Sain tänään vakio venat käteeni yhdessäkään ei ollut sitä pitopintaa, joka on ( 0,5 - 1,0 mm levyinen harmaa rengas venttiilissä ) ei ihme ettei oikein kulkenut. minun mielestäni venat pitäis myös läpätä...jo ammattikoukussa niin opetettiin kun itse tuota MIRAA käytin. Nyt onneksi pitää venat, ne Ferreat, katotaan siten kuinka kesäkuun kisassa kulkee. KAIKKI TÄYTYY TEHDÄ ITSE !!!!!!!!!
t: Hirwari
HIRWARI kirjoitti:Kujo kirjoitti:Joo olen itsekkin huomannut joskus noitten laitteiden kanssa telmiessä semmoisen piirteen, että ihan joka kohtaa ei ole syytä ronkkia. Pysyy vermeet paljon pidempään hyvässä vireessä ja ennenkaikkea suorituskyky ei niin hirveän paljon siitä heikenny vaikka vähän tulis annettua isommallakin kädellä.
Kuule Kujo !!!
Silloin kun mä käytin sitä miraa, niin musta tuntui, että mä tapan kaikki ja mä olen kaikkein vahvin koko maailmassa, ja tänään musta tuntuu ihan samalta MÄ OLEN PARAS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
MUISTA HYMIÖT !!!!
T:HIRWARI
Kujo kirjoitti:HIRWARI kirjoitti:Kujo kirjoitti:Joo olen itsekkin huomannut joskus noitten laitteiden kanssa telmiessä semmoisen piirteen, että ihan joka kohtaa ei ole syytä ronkkia. Pysyy vermeet paljon pidempään hyvässä vireessä ja ennenkaikkea suorituskyky ei niin hirveän paljon siitä heikenny vaikka vähän tulis annettua isommallakin kädellä.
Kuule Kujo !!!
Silloin kun mä käytin sitä miraa, niin musta tuntui, että mä tapan kaikki ja mä olen kaikkein vahvin koko maailmassa, ja tänään musta tuntuu ihan samalta MÄ OLEN PARAS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MUISTA HYMIÖT !!!!
T:HIRWARI
No tuota tuskin on kenestäkään kiistämään.
Mutta tuosta miran käytöstä vielä tuli mieleen, kun kerran käytin vastaavanlaista vehjettä, -nimeä en nyt jaksa enää muistaa, -niin kun siihen laittoi tarpeeksi kierroksia (eli liikaa) -niin se alkoi väristä ihan villinä. Onkohan tuo ihan normaalia vai oliko siinä joku vialla. Kun eihän siitä työstämisestä mitään tullut kun alkoi sillä tavalla kirjottelemaan pitkin työpöytää. Olikohan mulla sitten liian kiire vai mikä lie...
HIRWARI kirjoitti:Miran aukko on tosi kriittinen paikka, ei saa laskea karaa liian syvälle, muuten Mira tukehtuu, ja rupeaa vinkumaan ja pomppimaan ja ei tule , mutta suorituksen jälkeen läppäys on tosi tärkeä
hemmetti soikoon, nyt kun sanoit, niin mulla taisi ongelma olla juuri tuossa. Enhän minä, kiivas kun olen, -ajatellut ollenkaan ettei sitä saa heti täysillä syöttää. Varmaankin siinä kävi juuri tuo sakkausilmiö kun se alkoi sillä tavalla yskimään. Noh, tekemällä kai sitä parhaiten oppii, ehkä jopa tällainen noviisikin.HIRWARI kirjoitti:Tuossa kuulin, että se Miran suu aukko on tosi kriittinen paikka, ei saa laskea karaa liian syvälle, muuten Mira sakkaa, ns; tukehtuu, eikä enää vie lastua pois seetin edestä ja silloin rupeaa terä vinkumaan ja pomppimaan ja seetipinnasta ei tule pitävä, mutta suorituksen jälkeen läppäys eli viimeistely on tosi tärkeä j:laugh:![]()
:O
:p
t. Hirwari
Timppa kirjoitti:Vapaasti lainaten:HIRWARI kirjoitti:Miran aukko on tosi kriittinen paikka, ei saa laskea karaa liian syvälle, muuten Mira tukehtuu, ja rupeaa vinkumaan ja pomppimaan ja ei tule , mutta suorituksen jälkeen läppäys on tosi tärkeä
Kujo kirjoitti:HIRWARI kirjoitti:Tuossa kuulin, että se Miran suu aukko on tosi kriittinen paikka, ei saa laskea karaa liian syvälle, muuten Mira sakkaa, ns; tukehtuu, eikä enää vie lastua pois seetin edestä ja silloin rupeaa terä vinkumaan ja pomppimaan ja seetipinnasta ei tule pitävä, mutta suorituksen jälkeen läppäys eli viimeistely on tosi tärkeä
t. Hirwari
hemmetti soikoon, nyt kun sanoit, niin mulla taisi ongelma olla juuri tuossa. Enhän minä, kiivas kun olen, -ajatellut ollenkaan ettei sitä saa heti täysillä syöttää. Varmaankin siinä kävi juuri tuo sakkausilmiö kun se alkoi sillä tavalla yskimään. Noh, tekemällä kai sitä parhaiten oppii, ehkä jopa tällainen noviisikin.