Työsylinterin koppa

Tänne myös vaihteistoon ja kytkimeen liittyvät asiat
107-1126906030

Viesti Kirjoittaja 107-1126906030 »

eli onko kukaan vielä onnistunut halkaisemaan kyseistä koppaa,syy taitaa olla jäykemmissä jousissa,meni meinaan halki siitä sylinterin vierestä ohuimmalta kohdalta,siitä olis ehkä paikka parantaa koppaa,,ideoita?? :turbobusa:
Avatar
Kekku
Viestit: 295
Liittynyt: 08 Helmi 2005, 10:54
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kekku »

koinonia kirjoitti:eli onko kukaan vielä onnistunut halkaisemaan kyseistä koppaa,syy taitaa olla jäykemmissä jousissa,meni meinaan halki siitä sylinterin vierestä ohuimmalta kohdalta,siitä olis ehkä paikka parantaa koppaa,,ideoita?? :turbobusa:

CLUTCH COVER SUPPORT
http://www.hayabusazone.com/clutch.html

Sprocket Cover, Billet
http://secure.mycart.net/catalog....vnext=1
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Otappa yhteys Kujoon.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

Millaisillakohan jousipaineilla voi odottaa että koppa alkaisi murtumaan ? Esim. tyyliin prikat vakiojousiin ja hajosi tai kolme apen jousta ja hajosi tai kaikki kuusi apen jousia ja hajosi ?
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
Kujo
Viestit: 626
Liittynyt: 23 Touko 2004, 22:10
Paikkakunta: Nivala

Viesti Kirjoittaja Kujo »

PetriK kirjoitti:Millaisillakohan jousipaineilla voi odottaa että koppa alkaisi murtumaan ? Esim. tyyliin prikat vakiojousiin ja hajosi tai kolme apen jousta ja hajosi tai kaikki kuusi apen jousia ja hajosi ?
Apen jouset on aika pehmeät. Ja hajoaa. Fatal.
107-1126906030

Viesti Kirjoittaja 107-1126906030 »

tilasin ens hätään uuden 108€, peree kyllä tehdä asian eteen parannuksia ei mikään hauska vika jos sattuu reissun päällä,nyt hajos ku pihasta läksin meni vaan dynoaika uusiksi,,
gsxr
Viestit: 458
Liittynyt: 31 Elo 2005, 15:41

Viesti Kirjoittaja gsxr »

Mcxpressin jousilla myös hajoaa, nyt kopan vahvikelevy paikallaan ja tuntuu kestävän.
Avatar
busajasa
Viestit: 890
Liittynyt: 31 Maalis 2007, 17:17
Paikkakunta: Rhe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja busajasa »

Näitä sylinteritukia näyttää olevan aika monenlaisia.

Mikä olisi sellainen joka toimii MiksaK:n kytkinsuojalaipan kanssa?

Mulla on itsellä nyt sellainen jossa otetaan yhdellä ruuvilla tuki vesipumpun kehältä ja toisella itse työsylinterin kehältä. Suojalaipan kanssa on hankaluuksia saada käännettyä vesiletkujen taakse koko systeemiä. Taas suojalaipan kiinnitys vaatii ruuvaamista irtaalaan jolloin myös lisätuki pitäisi kiinittää. Lisätuki paikallaan ei saa käännettyä koko systeemiä vesiletkujen taakse :(

Onko jollakulla jossain kuvaa tuesta joka toimii ja kestää ja voi näppärästi käyttää MiksaK:n suojalaipan kanssa?

Kujo???
--JaSa
TFM
Valkkari / Tunned by TT-motorsport / 350++km/h
BUSANISTIT +200 MPH CLUB FINLAND
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

http://www.hiekkalaatikko.org/vahvike1.jpg
http://www.hiekkalaatikko.org/vahvike2.jpg

Idea siis että tuo toinen pultti pistetään läpi "väärältä puolelta" jolloin se kiinnittää suojalaipan ja ulkopuolelle tulee kierteet näkyviin joihin tuo tuki sitten kiinnittyy kera mutterin. Taikasana on tuon pultin pituus; jos se on liian pitkä niin tuota tukikappaletta ei saa käännettyä paikoilleen tuonne vesipumpun letkun taakse. :)
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
busajasa
Viestit: 890
Liittynyt: 31 Maalis 2007, 17:17
Paikkakunta: Rhe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja busajasa »

jarim kirjoitti:http://www.hiekkalaatikko.org/vahvike1.jpg
http://www.hiekkalaatikko.org/vahvike2.jpg

Idea siis että tuo toinen pultti pistetään läpi "väärältä puolelta" jolloin se kiinnittää suojalaipan ja ulkopuolelle tulee kierteet näkyviin joihin tuo tuki sitten kiinnittyy kera mutterin. Taikasana on tuon pultin pituus; jos se on liian pitkä niin tuota tukikappaletta ei saa käännettyä paikoilleen tuonne vesipumpun letkun taakse. :)


juuri samanlainen ja mysteeri ratkesi juurikin tuolla toisinpäin laitettavalla pultilla.

Vika taas kerran penkin ja näppiksen välissä :1087 :1087


THX...
--JaSa
TFM
Valkkari / Tunned by TT-motorsport / 350++km/h
BUSANISTIT +200 MPH CLUB FINLAND
Vastaa Viestiin