Karttaa commanderille ?
Jamppa asensi eilen devilin putkiston mun busaan, kyseessä on se ylöstuleva tuplamalli mikä taisi ainakin yhdellä busanistilla olla aiemmin (Sepe?).
Tuli mieleen löytyisikö jollain sinnepäin olevaa karttaa PC:lle ?
Mulla kokoonpano:
- Busa 2005
- Vakio ilmanputsari
- Modaamaton putsarinkoppa
- TRE
- Devil Carbon highmount kokoputki
- Powercommander III R
Jos saisi edes sinnepäin olevan kartan niin vois olla jees, olishan vähemmän säätöä viaberilla (tai mahdollisesti ei tarvetta säädölle ollenkaan.
Tuli mieleen löytyisikö jollain sinnepäin olevaa karttaa PC:lle ?
Mulla kokoonpano:
- Busa 2005
- Vakio ilmanputsari
- Modaamaton putsarinkoppa
- TRE
- Devil Carbon highmount kokoputki
- Powercommander III R
Jos saisi edes sinnepäin olevan kartan niin vois olla jees, olishan vähemmän säätöä viaberilla (tai mahdollisesti ei tarvetta säädölle ollenkaan.
< Jassu @ Moottoripyora.Org >
Powercommaderin sivuilta saa karttoja mutta siellä ei ollut juuri tolla putkella sitä karttaa mutta testaamalla varmaan löydät jonkun sopivan.
Suora linkki karttoihin: * K L I K S *
Kävin kanssa etsimässä omaani kokoonpanoon karttaa, mutta en löytänyt. Mulla on aika peruskokoonpano, eli bmc:n vapaavirtaussuodatin, micronin ovaalit bolt-on:it ja pc2.Centrix kirjoitti:Powercommaderin sivuilta saa karttoja mutta siellä ei ollut juuri tolla putkella sitä karttaa mutta testaamalla varmaan löydät jonkun sopivan.
Sitten vielä, kun mulla ei ole kannettavaa konetta, enkä viitsi tätä pöytäkonetta pystyttää autotalliin, olisin kiitollinen jos joku voisi tuossa keväällä ajaa siihen sopivan kartan(jos sellainen löytyy), siitä hommasta saattaisi tienata vaikka jonkun mukavan pullon...
Up!
Eikö kellään tosiaan oo karttaa, voin kahvirahat tarjota jos joku viittii sen verran nähdä vaivaa, että lähettää kartan.
Nopeuttaisi vaan penkitystä kun ei tarttisi niin paljon säätöjä hakea ja voisi pienet kylmät tyypitkin heittää ennnen penkkiä...
Mites muuten jos o tuo GiPro ni kannattaako olla tre päällä vai pois penkittäessä?
Miten tuo gipron tre toimii tyrkkääkö kaikille vaihteille paitsi vapaalle tuota 5:n karttaa?
Eikö kellään tosiaan oo karttaa, voin kahvirahat tarjota jos joku viittii sen verran nähdä vaivaa, että lähettää kartan.
Nopeuttaisi vaan penkitystä kun ei tarttisi niin paljon säätöjä hakea ja voisi pienet kylmät tyypitkin heittää ennnen penkkiä...
Mites muuten jos o tuo GiPro ni kannattaako olla tre päällä vai pois penkittäessä?
Miten tuo gipron tre toimii tyrkkääkö kaikille vaihteille paitsi vapaalle tuota 5:n karttaa?
Yoshimura EMS kartta löytyy vastaavanlaiselle kokoonpanolle. Vaatii vaan vähän käsityötä kopsata arvot kartasta toiseen.MGa kirjoitti:Up!
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
En tiedä 100% varmasti vastaako ne toisiaan, todennäköisesti kyllä. Softa ja kartta mailattu...MGa kirjoitti:Onko nuo arvot iha samat näissä molemmissa?
Eli tarkoittaako esim. +3 EMS:ssä ja PC3USBissa molemmissa samaa..?
Jos näin on niin voinhan mä niitä kirjotella![]()
Pistä mailiin vaan
Fuel1.
jarim kirjoitti:MGa kirjoitti:Onko nuo arvot iha samat näissä molemmissa?
Eli tarkoittaako esim. +3 EMS:ssä ja PC3USBissa molemmissa samaa..?
Jos näin on niin voinhan mä niitä kirjotella![]()
Pistä mailiin vaan
En tiedä 100% varmasti vastaako ne toisiaan, todennäköisesti kyllä. Softa ja kartta mailattu...
Moro
Kehtaatko Jarim mailata tännekkin kun mopo on samoilla hörstöillä.
MZ -> XX -> Busa k7 -> Busa k8 -> Busaton