Tuli tässä tupakinsytkäri-töpselin asennuksen jälkeen mieleen että onnistuuko busalla mäkistartti? Yksinkertainen kaasarikone lähtee kyllä kun se imaisee bensaa heti kun männät liikkuu, mutta miten ruiskukone?
Mihin busan kytkinvivun tunnistin vaikuttaa? Estääkö se vain starttia pyörimästä ettei sentään sytytystä estä? Tekisi muuten mäkistartin mahdottomaksi.
Varmaan nämä on ihan typeriä nyyppäkysymyksiä, mutqu ei tiiä ni on pakko kysyä.
Kyllä ja ei. Työntämällä käynnistäminen pitäisi mahdollista olla - Joensuussa ainakin näin bussia työnnettävän käyntiin (huonon akun takia) ja lähti se. Ei vain ole ihan yhden miehen hommaa joten ihan mäkistarttina ei taida onnistua - leegiolla iso raamisia miehiä kyllä...
Kytkimen kytkin siis vaikuuttanee vain tuohon startin pyöritykseen - olettaisin...
Pari kertaa on jäänyt parkit päälle?! Kotipihasta lähtee alamäki ja salpausselänharjua hyödyntäen on molemmilla kerroilla lähtenyt käyntiin mäkistartilla. Moottorin-ohjauslaitteet tarvinnee kuitenkin jonkin verran jännitettä käyntiin lähteäkseen?