Kierokset laskevat hitaasti???
Huolossa totesivat saman mitä itsekin olin jo hiukan ihmetellyt , eli Bussin kierokset tippuvat toisinaan hiukan hitaasti.Tämä tulee esiin ylöspäin vaihdettaessa, kun löysää kaasun vaihdon ajaksi, niin kiekat tippuvat 4000 asti ok, mutta siitä alaspäin hiukan verkaisasti vaihtaminen kuulostaa siltäkuin jättäsi kahvasta hiukka kaasua päälle.
Vaijerit pelittää ja muuten kone toimii ok, ilman mitään nykytyksiä.Liekkö ruiskuissa erikseen säädettävä tyhjäkäynti piiri jonka seos olisi hiukan pielessä (rikkaalla)???
Vaijerit pelittää ja muuten kone toimii ok, ilman mitään nykytyksiä.Liekkö ruiskuissa erikseen säädettävä tyhjäkäynti piiri jonka seos olisi hiukan pielessä (rikkaalla)???
Savoski kirjoitti:Huolossa totesivat saman mitä itsekin olin jo hiukan ihmetellyt , eli Bussin kierokset tippuvat toisinaan hiukan hitaasti.Tämä tulee esiin ylöspäin vaihdettaessa, kun löysää kaasun vaihdon ajaksi, niin kiekat tippuvat 4000 asti ok, mutta siitä alaspäin hiukan verkaisasti vaihtaminen kuulostaa siltäkuin jättäsi kahvasta hiukka kaasua päälle.
Ihan samalta kuulostavaa vaivaa on ollu itelläki -06 mallissa. Huomasi nimenomaan ylöspäin vaihtaessa ärsyttävästi. Kaasuläppien synkronointi ei vaikuttanut asiaan mitenkään. Ihme kyllä vika poistui, kun kokeeksi lisäsin kaasuvaijerin välystä!?
Edited By Jone on 1178573736
Metallic Thunder Grey/ Candy Red -23
GSX-R1100 -86, -90 & 750 -87
GSX-R1100 -86, -90 & 750 -87
- busapappa2
Komppaan kajbusaa, mulla oli myös K4 ja välillä, HUOM, välillä kierrokset putos ns. kahessa osassa, eli mulla se ei oikeestaan merkinnyt mitään koska "notkahdus" oli n.2000 - 2500 rpm kohalla kun putos tyhjäkäynnille. Nyt kun kävin Danskeissa ja oli kokoajan lämpötila +20 - +28c varjossa ei ollut koko asiasta elettäkään. Ennen matkaa täällä oli joka päivä ajaessa välillä pieni pysähdys, ennenkuin putos tyhjäkäyntilukemiin n. 1000 rpm. :p
Toi 4000 rpm on tietty eri jutska, mutta vika VOI olla sama, eli ei vikaa, muutakuin Suomen kylmässä ilmassa .
Edit. Säädöt / seokset kohillaan, matkalle lähin melkein heti Bikedoctorin tekemän huollon ja penkityksen jäläkeen .
Edited By busapappa2 on 1178614780
Toi 4000 rpm on tietty eri jutska, mutta vika VOI olla sama, eli ei vikaa, muutakuin Suomen kylmässä ilmassa .

Edit. Säädöt / seokset kohillaan, matkalle lähin melkein heti Bikedoctorin tekemän huollon ja penkityksen jäläkeen .

Edited By busapappa2 on 1178614780
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
busapappa2 kirjoitti:Komppaan kajbusaa, eli ei vikaa, muutakuin Suomen kylmässä ilmassa .
:p kerrankin samaa mieltä ihan kaikkien kanssa joten arvaisin/äänestäisin tätä liian uusien pyörien kylmänsairastusilmiötä :p tosin sillä varauksella että kujohan näissä on yleensä oikeassa

Itselläni on hiukan kans ongelmia kierrosten laskussa mutta mulla on ongelma siinä 2000 alapuolella, se jää "roikkumaan" hetkeks 2000-1500 välille ennen ku tippuu reiluu tonniin?!
Monesti on sellainen että kierrokset pysyvät ylhäällä kunnes tempoo kytkimen pohjaa niin sitten laskee?
Oisko synkkaus ongelma jossai?
Monesti on sellainen että kierrokset pysyvät ylhäällä kunnes tempoo kytkimen pohjaa niin sitten laskee?

Oisko synkkaus ongelma jossai?
Mulla kaasuläppäanturin väärä asento tuntui aiheuttavan sen,että kierrosten lasku pysähty pikkuhetkeksi 1500 pintaan.Centrix kirjoitti:Itselläni on hiukan kans ongelmia kierrosten laskussa mutta mulla on ongelma siinä 2000 alapuolella, se jää "roikkumaan" hetkeks 2000-1500 välille ennen ku tippuu reiluu tonniin?!
Roger tät.... btw, miten sen kantsis säätää?TJJ kirjoitti:Centrix kirjoitti:Itselläni on hiukan kans ongelmia kierrosten laskussa mutta mulla on ongelma siinä 2000 alapuolella, se jää "roikkumaan" hetkeks 2000-1500 välille ennen ku tippuu reiluu tonniin?!
Mulla kaasuläppäanturin väärä asento tuntui aiheuttavan sen,että kierrosten lasku pysähty pikkuhetkeksi 1500 pintaan.

Osaaks sen tehdä itse näin näppi tuntumalla vai tartteeks jotain suurempaa tietotaitoo?
Laita hakusanaksi TPS. Tulee kyllä ohjeita.Centrix kirjoitti:TJJ kirjoitti:Centrix kirjoitti:Itselläni on hiukan kans ongelmia kierrosten laskussa mutta mulla on ongelma siinä 2000 alapuolella, se jää "roikkumaan" hetkeks 2000-1500 välille ennen ku tippuu reiluu tonniin?!
Mulla kaasuläppäanturin väärä asento tuntui aiheuttavan sen,että kierrosten lasku pysähty pikkuhetkeksi 1500 pintaan.
Roger tät.... btw, miten sen kantsis säätää?![]()
Osaaks sen tehdä itse näin näppi tuntumalla vai tartteeks jotain suurempaa tietotaitoo?