Kytkin - Kytkimen keveys
Osaako kukaan sanoa, että mistä johtuu kun kytkimestä on tullut hiukan liian kevyt? Ostin pyörän tuossa kuukausi sitten ja nyt kun ajon aikana vaihdan vaihteita, niin kytkin tuntuu hiukan liian kevyeltä ei kuitenkaan löysältä. Nesteen olen kattonut ja hiukan lisännyt. Vaihteet toimii muuten ihan ok, jossei oteta lukuun että joskus kakkosesta kolmoseen vaihdettaessa kuuluu ääni kun vaihde menee päälle. Mun mielestäni Hondassa on ollut vaihteitten kanssa ongelmia, että tulee rajukin ääni vaihdettaesa isommalle, mutta olen luullut että Suzukin vaihteisto toimisi äänettömästi.
Työsylinteriin ei kannata pelkkiä tiivisteitä vaihtaa, saako niitä edes, omaani vaihdoin just koko sylinterin, oli sylinterin seinämät siinä kunnossa että uudella tiivisteellä ei olisi todennäköisesti ollut mitään apua.
Siis koko sylinteri vaihtoon ja uudet nesteet, helppo homma ja ei muuta kuin kovaa ajoa.
Siis koko sylinteri vaihtoon ja uudet nesteet, helppo homma ja ei muuta kuin kovaa ajoa.
Ilmaus
Rempparomppu
Siinä pari linkkiä
-A-
Rempparomppu
Siinä pari linkkiä
-A-
Ja sitte vielä laippa suojaamaan sylkkyä niin ei tartte olla taas kohta vaihtamassa nesteitä / koko sylkkyä!!
Suojalaippa

Suojalaippa