Nokkien säätö ?
on perää :p alueen(98-112) ääripäissä on ollut anturihäiriöitä mutta tällöin ollaan jo muutenkin pois selkeeltä leveliltä :p busanistimaisittain ilmaistuna.yritän saada tähän jatkoksi käppyrän mitä imunokan säätö 111sta 105n vaikutti
Korjattu linkki
Edited By Timppa on 1162723758
Korjattu linkki
Edited By Timppa on 1162723758
Kappas, melkoinen ero on käppyröillä!
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
No joo, tossa ainakaan kyseisellä nokalla ei näyttäisi olevan scatteriä tuolla 10k+ alueella.
Mistäs tuollainen 1397cc on löytynyt, saako sellaisen poraamalla ylikokoon vai pitääkö ostaa koko lohko ? Muistelen lukeneeni että mäntäsettejä löytyi tuonne 1497cc kokoon saakka - mutta tämä on vain muistikuva.
Pieni vakiolohkon poraus voisi olla mielenkiintoinen piristysruiske vakiokoneelle ...
Mistäs tuollainen 1397cc on löytynyt, saako sellaisen poraamalla ylikokoon vai pitääkö ostaa koko lohko ? Muistelen lukeneeni että mäntäsettejä löytyi tuonne 1497cc kokoon saakka - mutta tämä on vain muistikuva.
Pieni vakiolohkon poraus voisi olla mielenkiintoinen piristysruiske vakiokoneelle ...
-
- Viestit: 1039
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
- Paikkakunta: NILSIÄ
- Viesti:
PetriK kirjoitti:No joo, tossa ainakaan kyseisellä nokalla ei näyttäisi olevan scatteriä tuolla 10k+ alueella.
Mistäs tuollainen 1397cc on löytynyt, saako sellaisen poraamalla ylikokoon vai pitääkö ostaa koko lohko ? Muistelen lukeneeni että mäntäsettejä löytyi tuonne 1497cc kokoon saakka - mutta tämä on vain muistikuva.
Pieni vakiolohkon poraus voisi olla mielenkiintoinen piristysruiske vakiokoneelle ...
Kliks...
Ksthb, tai Viaberiin yhteyttä, johan alkaa kuutioita löytyy.....
Eli oman lohkon saa porattuu, kustantaa vähänmatkaa toista tonnia mäntineen.
:p :p
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Jep muistat väärin, vakiolohkosta poraamalla saa 1397cc.PetriK kirjoitti:No joo, tossa ainakaan kyseisellä nokalla ei näyttäisi olevan scatteriä tuolla 10k+ alueella.
Mistäs tuollainen 1397cc on löytynyt, saako sellaisen poraamalla ylikokoon vai pitääkö ostaa koko lohko ? Muistelen lukeneeni että mäntäsettejä löytyi tuonne 1497cc kokoon saakka - mutta tämä on vain muistikuva.
Pieni vakiolohkon poraus voisi olla mielenkiintoinen piristysruiske vakiokoneelle ...
Suurin mahdollinen mäntää kasvattamalla 1464cc Muzzy billet ryhmä.
Tehon lisa tolla pelkällä ryhmällä lähes satavarmasti 15 hp vakioon laitettuna.
Toista tonnia ? Tuoltahan sai valmiin lohkon 800usd:lla kaikkineen ... TTS:ltä saa osat 350ukp (eli 560e) ja lisäksi täytyy tehdä sylinterin poraus - vai oliko tuo kilohinta sisältäen kaikki työt ?
Joo - väärin muistin, ollut muita asioita mielessä. Tässä TTS:n 1429cc kitti... näytti 1585 kitti vaativan alakerrankin vaihdon.
Edited By PetriK on 1163187285
Joo - väärin muistin, ollut muita asioita mielessä. Tässä TTS:n 1429cc kitti... näytti 1585 kitti vaativan alakerrankin vaihdon.
Edited By PetriK on 1163187285
Jep, niin se hinta tuppaa muodostuun. lähetät vaihto ryhmän maksat rahdit ja tullit. Ja sitte on vähän vaikee paikka asioida toi APE. asiakas suhteen auki saamiseen voi mennä aikaa, välttämättä eivät noteeraa yksittäisiä tilauksia.PetriK kirjoitti:Toista tonnia ? Tuoltahan sai valmiin lohkon 800usd:lla kaikkineen ... TTS:ltä saa osat 350ukp (eli 560e) ja lisäksi täytyy tehdä sylinterin poraus - vai oliko tuo kilohinta sisältäen kaikki työt ?
Joo - väärin muistin, ollut muita asioita mielessä. Tässä TTS:n 1429cc kitti... näytti 1585 kitti vaativan alakerrankin vaihdon.
Tämmösiä oon kuullut.
Hmm.. tietysti jos onnistuu/osaa hoitaa homman itse niin voip säästää satasen max. Viimmeksi kun ryhmät tuli niin lopullinen hinta oli 1140e kuluineen kun Harri hoiti homman, toki siin on vaivan palkka mukana.
Jos 1140 niin että osat on vaihdettuna paikalleen, niin tuohan on jopa ihan kohtuullinen hinta ...
APE:sta en tiedä, mutta TTS mistä laitoin linkin on Englantilainen firma = ei tullausta EU:n sisällä, kohtuullinen rahtikulu, maksu suoraan pankkisiirtona, yrityksen tilatessa EU:n sisällä ALV 0 koska asiakas maksaa alv:n suomessa. Ja jos hommat ei hoidu niin ainahan voi lentää paikan päälle tsekkaamaan tilanteen (osoitteen mukaan siellä silverstonen radan vieressä).
APE:sta en tiedä, mutta TTS mistä laitoin linkin on Englantilainen firma = ei tullausta EU:n sisällä, kohtuullinen rahtikulu, maksu suoraan pankkisiirtona, yrityksen tilatessa EU:n sisällä ALV 0 koska asiakas maksaa alv:n suomessa. Ja jos hommat ei hoidu niin ainahan voi lentää paikan päälle tsekkaamaan tilanteen (osoitteen mukaan siellä silverstonen radan vieressä).
Tuohon hintaan saat osat käteen, toisin sanoen lähetät lohkon jenkkeihin jossa se porataan pinnoitetaan. Paluupostina tulee sitten 1397cc lohko valitsemillasi ylikokomännillä.PetriK kirjoitti:Jos 1140 niin että osat on vaihdettuna paikalleen, niin tuohan on jopa ihan kohtuullinen hinta ...
APE:sta en tiedä, mutta TTS mistä laitoin linkin on Englantilainen firma = ei tullausta EU:n sisällä, kohtuullinen rahtikulu, maksu suoraan pankkisiirtona, yrityksen tilatessa EU:n sisällä ALV 0 koska asiakas maksaa alv:n suomessa. Ja jos hommat ei hoidu niin ainahan voi lentää paikan päälle tsekkaamaan tilanteen (osoitteen mukaan siellä silverstonen radan vieressä).
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Hmm.. jos kerran oot sitä mieltä että saat noita ryhmän porautuksia hommattua selkeesti halvemmalla, niin pistäsitkö kyselyn 1397cc setin hinnasta kaikkine kuluineen, vaihto ryhmällä/ilman, rahti ja jne.PetriK kirjoitti:APE:sta en tiedä, mutta TTS mistä laitoin linkin on Englantilainen firma = ei tullausta EU:n sisällä, kohtuullinen rahtikulu, maksu suoraan pankkisiirtona, yrityksen tilatessa EU:n sisällä ALV 0 koska asiakas maksaa alv:n suomessa. Ja jos hommat ei hoidu niin ainahan voi lentää paikan päälle tsekkaamaan tilanteen (osoitteen mukaan siellä silverstonen radan vieressä).
Aavistuksen utelias olisin tosta

Hmm.. muuten selvittäisin itse muttakun toi lontoo ei tuppaa taipumaan oikein hyvin

toi 500e (sis alv) on osien hinta ilman porausta suoraan hinnastosta.
Sen porauksen hintaa tässä juuri mietiskelenkin ... eli noin 600e täällä suomessa ja siihen päälle sitten vaihtotyö jos ei itse halua moottoria irroittaa yms ? Eikös tämän porauksen pitäisi olla aikalailla standardijuttu jonka pitäisi pystyä ostamaan mistä tahansa koneistamosta ?
Tuolla samalla TTS:n saitilla oli valmis 1900cc moottori näemmä hintaan 14.000puntaa, eli vaatimattomat 22.500e.
TTS:n 1299 moottorista olivat puristussuhteella 12:1, kansityöllä, nokalla ja kokoputkistolla dynottaneet 225hp.
Sen porauksen hintaa tässä juuri mietiskelenkin ... eli noin 600e täällä suomessa ja siihen päälle sitten vaihtotyö jos ei itse halua moottoria irroittaa yms ? Eikös tämän porauksen pitäisi olla aikalailla standardijuttu jonka pitäisi pystyä ostamaan mistä tahansa koneistamosta ?
Tuolla samalla TTS:n saitilla oli valmis 1900cc moottori näemmä hintaan 14.000puntaa, eli vaatimattomat 22.500e.
TTS:n 1299 moottorista olivat puristussuhteella 12:1, kansityöllä, nokalla ja kokoputkistolla dynottaneet 225hp.
Ymmärtääkseni se pinnoitus on tuon jutun taikasana. Sitä ei käsittääkseni mikään pulju ainakaan suomenmaalla tee?PetriK kirjoitti:toi 500e (sis alv) on osien hinta ilman porausta suoraan hinnastosta.
Sen porauksen hintaa tässä juuri mietiskelenkin ... eli noin 600e täällä suomessa ja siihen päälle sitten vaihtotyö jos ei itse halua moottoria irroittaa yms ? Eikös tämän porauksen pitäisi olla aikalailla standardijuttu jonka pitäisi pystyä ostamaan mistä tahansa koneistamosta ?
Tuolla samalla TTS:n saitilla oli valmis 1900cc moottori näemmä hintaan 14.000puntaa, eli vaatimattomat 22.500e.
TTS:n 1299 moottorista olivat puristussuhteella 12:1, kansityöllä, nokalla ja kokoputkistolla dynottaneet 225hp.
Tuo 225hp varmaankin konetehoja? Ei munkaan kone kovin paljoa tuosta jäljessä, vajaa 10hp. Ja vakiopuristuksilla.

Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport