Sivu 1/1

Lähetetty: 16 Elo 2006, 10:42
Kirjoittaja 79-1091167648
Tulipa sitten mokattua öljynvaihdossa ja vedettyä jengat öljypohjasta. Mikäs nyt avuksi? Helicoilia en mielelläni laittaisi, kun tiedän, että on olemassa sellainen koko kierreholkki joka olisi varmaan parempi, mutta kun ei löydy ainakaan netin kautta paikkaa missä sellaisen saisi laitatettua.... Tietääkö joku? Vai mitä pitäs tehdä.....

Lähetetty: 16 Elo 2006, 11:23
Kirjoittaja 107-1089231881
Öljypohja irti, iisi homma.
R - Koneistus Kerava joitaa homman. Hitsaavat reikäsen tayteen ja tekevät uuden kierteen.
P. 09-2428833
Tai toimita mulle niin laitan teräs holkki kierteen ja toimii.




Edited By ksthb on 1155716714

Lähetetty: 16 Elo 2006, 11:44
Kirjoittaja BussiJussi
Mulle kävi samalla lailla! Jos ei oo halkeamaa öljypohjassa, ei kannata hitsata, vaan teettää koneistamossa 16mm kierre. (sieltä varmaan löytyy uus proppukin) Alkuperäinen on 14mm, jää vielä seinämää, jos isontaa kierteen!!


:p :p

Lähetetty: 16 Elo 2006, 18:03
Kirjoittaja Wyfell
Kierreholkkeja (Time Sert tai jotain sinnepäin) on ainakin Wurthillä.

Lähetetty: 16 Elo 2006, 21:44
Kirjoittaja 106-1154289781
Wyfell kirjoitti:Kierreholkkeja (Time Sert tai jotain sinnepäin) on ainakin Wurthillä.

Nuo Wurthin Time-Sert holkit on huippuja (idioottivarma kaasutiivis ja helppo korjaus) Ne tarvitsevat myös omat työkalut eli pora/jyrsin/2xkierretappi-setti. Ja yksi ongelma että taitaa loppua M12 tuo kokovalikoima.
EDIT: Löytyy sytytystulppakierteelle M14 holkki mutta siinä on nousu 1,25. (eikös M14 normaali nousu ole 2,0?)




Edited By jussibussi on 1155754376

Lähetetty: 17 Elo 2006, 09:18
Kirjoittaja 79-1091167648
Eikö voi tehdä paikoillaan ollessa? Meinaan ku mulla on alkuperäinen pakosarja(t) ja on aikas iso homma irrottaa ne ja ö-pohja.......
Toi isompi kierre ja 16mm proppu taitas olla ehkä helpoin tapa korjata idiootin tekemä moka... Missä sä teit/teetit sen bussijussi?

Lähetetty: 17 Elo 2006, 11:19
Kirjoittaja purzzi
Ode kirjoitti:Eikö voi tehdä paikoillaan ollessa? Meinaan ku mulla on alkuperäinen pakosarja(t) ja on aikas iso homma irrottaa ne ja ö-pohja.......
Toi isompi kierre ja 16mm proppu taitas olla ehkä helpoin tapa korjata idiootin tekemä moka...
No aika rohkee oot jos öljypohjan paikoillaan ollessa teet minkä tahansa noista korjauksista...itte ainakin ottaisin pois ja varmistuisin et metalli"mujua" ei koneeseen pääsis...

Lähetetty: 21 Elo 2006, 21:30
Kirjoittaja BussiJussi
Ode kirjoitti:Eikö voi tehdä paikoillaan ollessa? Meinaan ku mulla on alkuperäinen pakosarja(t) ja on aikas iso homma irrottaa ne ja ö-pohja.......
Toi isompi kierre ja 16mm proppu taitas olla ehkä helpoin tapa korjata idiootin tekemä moka... Missä sä teit/teetit sen bussijussi?
Pakosarjaa myöten irti putkisto, ja öljypohja irti..... voi olla paikoillaan v....mainen(mahdoton) tehdä. Olihan se taas paskajumppaa purkaa putkisto, mut tyhmyydestä sakotetaan!!! Oli helppo kattoo peilistä syyllinen!!!


:p :p

Lähetetty: 21 Elo 2006, 23:18
Kirjoittaja Jaakko
BussiJussi kirjoitti:Oli helppo kattoo peilistä syyllinen!!!
Vaikka olet kuitenkin älykköbusanisti!

Lähetetty: 30 Elo 2006, 22:34
Kirjoittaja Taisto
Osta mulla irto öljypohja ja kierteytä se valmiiksi.... Saat samantien kasata ja peli ajoon...Myyt oman taas seuraavalle...

h. 70€ 040-5104889