Voi he****ti
Tulipa sitten mokattua öljynvaihdossa ja vedettyä jengat öljypohjasta. Mikäs nyt avuksi? Helicoilia en mielelläni laittaisi, kun tiedän, että on olemassa sellainen koko kierreholkki joka olisi varmaan parempi, mutta kun ei löydy ainakaan netin kautta paikkaa missä sellaisen saisi laitatettua.... Tietääkö joku? Vai mitä pitäs tehdä.....
-
- Viestit: 1039
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
- Paikkakunta: NILSIÄ
- Viesti:
Mulle kävi samalla lailla! Jos ei oo halkeamaa öljypohjassa, ei kannata hitsata, vaan teettää koneistamossa 16mm kierre. (sieltä varmaan löytyy uus proppukin) Alkuperäinen on 14mm, jää vielä seinämää, jos isontaa kierteen!!
:p :p
:p :p
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Wyfell kirjoitti:Kierreholkkeja (Time Sert tai jotain sinnepäin) on ainakin Wurthillä.
Nuo Wurthin Time-Sert holkit on huippuja (idioottivarma kaasutiivis ja helppo korjaus) Ne tarvitsevat myös omat työkalut eli pora/jyrsin/2xkierretappi-setti. Ja yksi ongelma että taitaa loppua M12 tuo kokovalikoima.
EDIT: Löytyy sytytystulppakierteelle M14 holkki mutta siinä on nousu 1,25. (eikös M14 normaali nousu ole 2,0?)
Edited By jussibussi on 1155754376
No aika rohkee oot jos öljypohjan paikoillaan ollessa teet minkä tahansa noista korjauksista...itte ainakin ottaisin pois ja varmistuisin et metalli"mujua" ei koneeseen pääsis...Ode kirjoitti:Eikö voi tehdä paikoillaan ollessa? Meinaan ku mulla on alkuperäinen pakosarja(t) ja on aikas iso homma irrottaa ne ja ö-pohja.......
Toi isompi kierre ja 16mm proppu taitas olla ehkä helpoin tapa korjata idiootin tekemä moka...
Hayabusa GSX1340R K8 Black/Gray
King of team purzzi :rasberry:
King of team purzzi :rasberry:
-
- Viestit: 1039
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
- Paikkakunta: NILSIÄ
- Viesti:
Pakosarjaa myöten irti putkisto, ja öljypohja irti..... voi olla paikoillaan v....mainen(mahdoton) tehdä. Olihan se taas paskajumppaa purkaa putkisto, mut tyhmyydestä sakotetaan!!! Oli helppo kattoo peilistä syyllinen!!!Ode kirjoitti:Eikö voi tehdä paikoillaan ollessa? Meinaan ku mulla on alkuperäinen pakosarja(t) ja on aikas iso homma irrottaa ne ja ö-pohja.......
Toi isompi kierre ja 16mm proppu taitas olla ehkä helpoin tapa korjata idiootin tekemä moka... Missä sä teit/teetit sen bussijussi?
:p :p
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"