Sivu 1/1
Lähetetty: 21 Kesä 2006, 21:44
Kirjoittaja böltsi
todennäköisesti on hörpyn säätö päin persettä
kylmänä käy kohtullisen hyvin,kun lämpiää alkaa rykimään ja bensa haisee kuin nesteen jalostamolla
Lähetetty: 21 Kesä 2006, 22:11
Kirjoittaja 76-1139058759
Oikean katteen kun irroittaa, niin näkee sen ryyppyvaijerin epäkeskon. Jos vaijerissa on normi välys, kun imu ei ole päällä, niin vika on jossain muualla.
Lähetetty: 21 Kesä 2006, 22:55
Kirjoittaja PetriK
Erilaisten modausten, kuten esim. putkiston vaihdon, vastus TRE, lisäksi käyntiä rikastavat mm.:
- Väärin säädetty TPS
- Moottorin lämpötila-anturi
- Rikkoontunut lambda (ajettu kuumaksi/rikkaalla pitkään)
- Epätasapainossa olevat sylinterit (läppien synkkasäätö pielessä)
- Myös vakuumiputken irtoaminen saattaa vaikuttaa, en ole ihan varma miten.
Mitäs modeja/muutoksia sulla on pyörässä ?
Lähetetty: 21 Kesä 2006, 23:05
Kirjoittaja waiski10
eikös se ole pelkkä kierrostennostaja, ruisku huolehtii lisäpolttoaineesta jotenkin...
Lähetetty: 22 Kesä 2006, 00:24
Kirjoittaja purzzi
waiski10 kirjoitti:eikös se ole pelkkä kierrostennostaja, ruisku huolehtii lisäpolttoaineesta jotenkin...
Näin miullekkin on informoitu, et se on "käsikaasu" ei varsinainen ryyppy...oonko ihan väärässä? ???
Edited By purzzi on 1150925101
Lähetetty: 22 Kesä 2006, 01:18
Kirjoittaja race
just näin....eikä siis (rikastin)
Lähetetty: 22 Kesä 2006, 20:22
Kirjoittaja 76-1139058759
Juuri näin eli:Oikean katteen kun irroittaa, niin näkee sen ryyppyvaijerin epäkeskon. Jos vaijerissa on normi välys, imu ei ole päällä, vaan vika on jossain muualla.
Muhahhaa. ja hyvää jussia.
PS: taitaa olla jo yli 2 tuhannesosaa veressä (Lerssillä)
Edited By Lerssi on 1150996987
Lähetetty: 22 Kesä 2006, 20:46
Kirjoittaja böltsi
ilmavuoto näyttäs olevan aikalailla syypää :O liian löysät
imukurkun kiristimet,nylppäneet ristipääruuvit ??? vaihdan
rosteri kuusikolot tilalle
Lähetetty: 25 Heinä 2006, 13:47
Kirjoittaja rosmo
Lerssi kirjoitti:Oikean katteen kun irroittaa, niin näkee sen ryyppyvaijerin epäkeskon. Jos vaijerissa on normi välys, kun imu ei ole päällä, niin vika on jossain muualla.
Katetta lienee turha lähteä purkamaan. Riittää, kun nostaa tankin ylös.