Pleksien erot ja takalaukku

Tänne projektikertomukset sekä topicit omaan pyörään tehdyistä muutoksista
MOOI

Viesti Kirjoittaja MOOI »

Josko jollakin olisi K8-> plekseistä käyttökokemusta. Itse olen ajanut sekä originaalilla että ns. tuplakuplalla (racing). Aika hyvin tuo tuplakupla pelittää Euroopan autobaanalla, mutta millainen on käytössä touring? Entä spoiler eli ylös vispaava?

Toinen juttu:
On tullut vaimon kanssa reissattua mopolla jo 70-luvulta lähtien, aikoinaan enemmänkin. Kun nyt viimeiset pyörät ovat olleet Busia (ja on vielä pitkään), niin aina kesällä saa kuulla kun ei voi kyytiin tulla (kokeiltu on). Elikkä jos nyt sitten taipuisi sen verran, että laittaisi takalaukun ns. selkänojaksi (vain pakon edessä) niin kuis siellä takana sitten pärjää. Kertokoon kellä kokemusta on, sillä ei kyllä kiinnosta muutoin koko takaboxi.
Tavarankuljetukseen omilla reissuilla en sitä tarvitse, paras ratkaisu on oman kokemuksen mukaan takapenkin päälle tuleva laukku mallia http://www.rmheino.fi/product...._id=369
106-1251057001

Viesti Kirjoittaja 106-1251057001 »

Mulla on suzukin touringplexi ja imho se on paras mitä olen puigin tuplakuplalla ja vakiopleksillä ajanut.
Puig heitti olkapäille vittumaisesti ilmaa motarilla.
Mutta makuja ja miehiä on moneen lähtöön niin paha mennä varmaksi sanomaan mikä kenellekin sopii
Vastaa Viestiin