Muzzy big bore block - "öky"lohkon uudet kujeet

Tänne projektikertomukset sekä topicit omaan pyörään tehdyistä muutoksista
BussiJussi
Viestit: 1039
Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

Ksthb:n "öky"lohko löysi uuden kodin täältä Varkaudesta.

Kuva
puretusta.
Tuommonen
lähti pois, ja
Tämmönen
tuli tilalle! Jäähdytys puoli tulee
näillä
kuntoon?
Kone paikoillaan.... läppärunkoja odotellessa.
Että tällasta tällä kertaa....
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

Isolohkossa on kai pienemmät jäähdytyskanavat, muuten olisi ehkä haasteita saada kansipahvit pitämään. Flektit varmaan auttavat, mutta oletko miettinyt öljyn jäähdyttämistä - vaikkei tämä kisakoneeksi kai tulekaan ? Öljykanavien koko lienee kuitenkin vielä kohdallaan... mutten kyllä muista alkuunkaan miten se öljyn virtaus siellä lohkossa menee ja olisiko kylmemmistä öljystä edes mitään hyötyä. Esim. turbomalleissahan on lämmönvaihdin öljyille joka siirtää lämpöä vesikiertoon (tilan säästämiseksi) ...
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
Avatar
jakehaanpää
Site Admin
Viestit: 1197
Liittynyt: 31 Touko 2004, 13:47
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja jakehaanpää »

BussiJussi kirjoitti:Ksthb:n "öky"lohko löysi uuden kodin täältä Varkaudesta.

Kuva
puretusta.
Tuommonen
lähti pois, ja
Tämmönen
tuli tilalle! Jäähdytys puoli tulee
näillä
kuntoon?
Kone paikoillaan.... läppärunkoja odotellessa.
Että tällasta tällä kertaa....
Hyvältä projekti näyttää :respekt: Taitaa se 313 mennä ens kesänä reilusti rikki :shocked:
Busailua keskeytyksettä vuodesta 2000
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

PetriK kirjoitti:Isolohkossa on kai pienemmät jäähdytyskanavat, muuten olisi ehkä haasteita saada kansipahvit pitämään. Flektit varmaan auttavat, mutta oletko miettinyt öljyn jäähdyttämistä - vaikkei tämä kisakoneeksi kai tulekaan ? Öljykanavien koko lienee kuitenkin vielä kohdallaan... mutten kyllä muista alkuunkaan miten se öljyn virtaus siellä lohkossa menee ja olisiko kylmemmistä öljystä edes mitään hyötyä. Esim. turbomalleissahan on lämmönvaihdin öljyille joka siirtää lämpöä vesikiertoon (tilan säästämiseksi) ...
Hmm tossa kokoonpanossa ei ole esiintynyt lämpö ongelmia.
Ryhmässä ei kiertäne öljyy.
eipä aiheuta mitään erikois järjestelyjä :shocked:
BussiJussi
Viestit: 1039
Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

Kaikki valmista, läppärunkoja vaille..... jopa flekti löysi paikkansa. Oli AIKA ahdasta saada mahtuu, mut siellä se nyt on!



Tässä eri kulmasta sama aihe!


:p :p
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Kujo
Viestit: 626
Liittynyt: 23 Touko 2004, 22:10
Paikkakunta: Nivala

Viesti Kirjoittaja Kujo »

BussiJussi kirjoitti:Kaikki valmista, läppärunkoja vaille..... jopa flekti löysi paikkansa. Oli AIKA ahdasta saada mahtuu, mut siellä se nyt on!



Tässä eri kulmasta sama aihe!


:p :p
No eihän tuolla mitään ahdasta, luulet vaan. Muista laittaa se lämpösuoja paikalleen, muuten siivet on morjes ennenkuin saat konetta käyntiin.
BussiJussi
Viestit: 1039
Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

PIKKU tietona, se pyöriiiiiiiii......


:rocket
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Kujo
Viestit: 626
Liittynyt: 23 Touko 2004, 22:10
Paikkakunta: Nivala

Viesti Kirjoittaja Kujo »

BussiJussi kirjoitti:PIKKU tietona, se pyöriiiiiiiii......


:rocket
Niin?
BussiJussi
Viestit: 1039
Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

Kujo kirjoitti:
BussiJussi kirjoitti:PIKKU tietona, se pyöriiiiiiiii......


:rocket

Niin?
Minun "ammatti"taidolla, ei ois uskonut, et se vielä lähtee tulille!! Mutta koeajo tehty, ja huomenna lisää. Vakuutukset loppuviikon päällä, et ennättää testailla, ennen kuin vie penkitykseen.



:p :p
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Agostini
Viestit: 1569
Liittynyt: 23 Touko 2004, 14:43

Viesti Kirjoittaja Agostini »

:tapu: :tapu: Hyvä BJ...kerrohhan sit tuloksii... :mosh:


:unclesam:
Avatar
Kekku
Viestit: 295
Liittynyt: 08 Helmi 2005, 10:54
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kekku »

Hyvä.
Pistä sitte käyrää näytille.
BussiJussi
Viestit: 1039
Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

Huomenna pitää alkaa varailee penkitykseen aikaa. Kunhan tuloksia tulee, ilmoitan!

JÄNNITTÄÄ!!!!

Ja naapurikin ihmettelee..... KLIKS.....



:p :p
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
BussiJussi
Viestit: 1039
Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

Viimeiset ajot...... KLIKS

Huomaaa etuputkien vaipat! :thumbdown:



:p :p
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
BussiJussi
Viestit: 1039
Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

No Niin! Nyt on bussi penkitetty ja tulokset saatu... 200hp rikki vaparilla, ei paha?!

KÄPPYRÄ


Ainoa negatiivinen asia: Omatekele TRE, eli 6,8Kohm vastus irronnut johdoista, joten kierroksen rajoitin iski peliin liika aikaseen! Penkittäjäkin huomasi, vasta penkityksen loputtua, verrattuaan viimevuotisiin (180hp) käyriin! Nyt olisikin kysymys: Minkälainen syttykäyrä on, kun vastusta ei ollenkaan punaisen ja mustan johdon välissä?? Varmaankin vapaan syttykäyrä?? Toisaalta hyvä, et 1000rpm rajoitin alempana, vois kestääkin kone paremmin..? Joutunee vielä penkittämään ens kesänä, et näkee, muuttuuko teho/vääntö, kun syttykäyrä vitosvaihteelta!

Kommentteja, kiitos.....


:p :p

ps. se toinen käppyrä on viimesyksyinen 180hp käppyrä....




Edited By BussiJussi on 1161367127
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

Ihan kiva tulos :thumbup:
On ihan todennä'köistä että hiukan viittaa sytkäpuoleen toi vajaa tehoisuus.Mielestani vapaalla on selkeesti vähemmän ennakkoo ja se vaikuttanee tehoihin aika paljon.
Enemmän tehoo pitäs tolla paketilla tulla arvio noin 213-215hp
Toinen epäilyttävä juttu on toi sliparin riittävyys, omassa kokoonpanossa tehoo 6-10 hp katos heti kun vaihdettiin slipari alle 2,5".
Pikku hienosäädöt Jussi viel ja uudestaan dynoon
:mosh: :baaa:
Vastaa Viestiin